Hallo ik zit nogal in de problemen met mijn router. Ik heb een Sitecom DC-202 router en ik wilde vanmiddag de firmware upgraden, alleen is dit proces halverwege afgebroken wegens een huisgenoot die de kabels eruit trok terwijl de router bezig was.
Het gevolg hiervan is dat er nu hardware conflicten komen wanneer er meerdere PC's gebruikmaken van de router (cq aangesloten zijn op de router en ingeschakeld zijn) . Het geeft echter geen problemen wanneer er maar 1 PC is aangesloten op de router. Dan doet internet het ook gewoon.
Ook is het internet adres waarmee normaliter de router wordt bereikt (192.168.0.1) nu ook niet meer bereikbaar.
Bij het resetten van de router lijkt er niks te gebeuren..als ik deze stappen volg:
- Druk de resetknop in en houdt deze ingedrukt.
- Sluit de stroom van de router af.
- Zet de stroom er weer op terwijl u nog steeds de resetknop ingedrukt houdt
- Controleer of de LED op de router rood/groen knippert.
- Na minimaal 30 seconden of twee maal rood/groen knipperen kunt u de resetknop loslaten.
Het vreemde is ook dat de LED van 'on/off' ook maar half brandt...
Iemand die dit probleem ook heeft gehad of iets weet zodat alle PC's weer tegelijk op internet kunnen? Je helpt me er enorm mee!
Bij voorbaat dank!
Het gevolg hiervan is dat er nu hardware conflicten komen wanneer er meerdere PC's gebruikmaken van de router (cq aangesloten zijn op de router en ingeschakeld zijn) . Het geeft echter geen problemen wanneer er maar 1 PC is aangesloten op de router. Dan doet internet het ook gewoon.
Ook is het internet adres waarmee normaliter de router wordt bereikt (192.168.0.1) nu ook niet meer bereikbaar.
Bij het resetten van de router lijkt er niks te gebeuren..als ik deze stappen volg:
- Druk de resetknop in en houdt deze ingedrukt.
- Sluit de stroom van de router af.
- Zet de stroom er weer op terwijl u nog steeds de resetknop ingedrukt houdt
- Controleer of de LED op de router rood/groen knippert.
- Na minimaal 30 seconden of twee maal rood/groen knipperen kunt u de resetknop loslaten.
Het vreemde is ook dat de LED van 'on/off' ook maar half brandt...
Iemand die dit probleem ook heeft gehad of iets weet zodat alle PC's weer tegelijk op internet kunnen? Je helpt me er enorm mee!
Bij voorbaat dank!