Toon posts:

[MSN] Ontvangen bestanden geblokkeerd / onvindbaar? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg van vrienden nogal eens mp3´tjes, foto´s en videotjes via msn en als deze klaar zijn met downloaden krijg ik soms deze melding: Bestand kan niet worden geopend, omdat het misschien schadelijk kan zijn voor uw computer (ik weet niet precies hoe de melding ging, srry).

Volgens windows zou ik het bestand gewoon op de plaats moeten vinden waar hij heen gedownload was en dan deze kunnen unblocken. Maar als ik naar deze map ga is het bestand er gewoon niet.
Is hier iets aan te doen?

Software:
Windows sp2 met nieuwste updates
Direct 9.0c
Nvidia drivers (98.**)
Geen virussen en spyware

Hardware:
Asus p4c800 deluxe
Pentium 4 2,8 Ghz
2*S-ata hitachi hardeschijven
Waterkoelingsetje
300 watt component pro voeding
Asus dvd-rom drive
Creative soundblaster live 24bit
2*512 mb MDT ddr ram

Ik hoop hierbij genoeg informatie te hebben gegeven :)

Verwijderd

heb je antispyware er op staan, normaal moet dat wel kunnen met msn 7,5, alleen exe niet.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat heb ik met MP3's ook. Die melding krijgt je alleen maar als je op openen drukt in msn zelf. Op het moment dat je die melding wegklikt, wordt het bestand verweiderd.

Niet op Openen klikken in je MSN, maar gewoon naar je Mijn Ontvangen bestanden gaan. Druk je per ongeluk nog wel op Openen in MSN, sluit dat meldings-scherm niet af, maar maak ff een kopie van dat bestand, of hernoem het.

Misschien niet een ideale oplossing, maar zo doe ik het.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:53:
Dat heb ik met MP3's ook. Die melding krijgt je alleen maar als je op openen drukt in msn zelf. Op het moment dat je die melding wegklikt, wordt het bestand verweiderd.

Niet op Openen klikken in je MSN, maar gewoon naar je Mijn Ontvangen bestanden gaan. Druk je per ongeluk nog wel op Openen in MSN, sluit dat meldings-scherm niet af, maar maak ff een kopie van dat bestand, of hernoem het.

Misschien niet een ideale oplossing, maar zo doe ik het.
Bedankt, beetje lastig maarja

@rene43: Volgens mij is het een windows melding, niet msn, maar dat kan aan mij liggen

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:55:
@rene43: Volgens mij is het een windows melding, niet msn, maar dat kan aan mij liggen
Nope, deze melding komt van MSN af.

Zelfs als je een antivirus scanner hebt, en deze staat geactiveerd in MSN zelf, dan blokkeert hij het NOG. Schandalig.

De oplossing voor mij: Quick 'n easy FTP, supergemakkelijk, gewoon 1 exe, usertje aanmaken, stukken stabieler, en vooral sneller, ja kan er je hele uploadlijn mee voltrekken, dat gaat niet met msn ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:19

Nakebod

Nope.

Microsoft vond het nodig om voor de gebruiker te bepalen wat hij wel of niet mag verzenden/openen vanuit MSN.
Ook bepaalde woorden in tekstberichten kunnen ervoor zorgen dat het bericht niet eens aankomt, ookal lijkt het van wel.
Oplossing, een niet nader te noemen patch* voor MSN die fileblock eraf haalt.
* Patch kan meer minder legale dingen dan alleen dat.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

ik had laats ook dit probleem bij een kennis, heb de virusscan in msn uitgezet en het was over

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Nakebod schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 19:01:
Microsoft vond het nodig om voor de gebruiker te bepalen wat hij wel of niet mag verzenden/openen vanuit MSN.
Ook bepaalde woorden in tekstberichten kunnen ervoor zorgen dat het bericht niet eens aankomt, ookal lijkt het van wel.
Oplossing, een niet nader te noemen patch* voor MSN die fileblock eraf haalt.
* Patch kan meer minder legale dingen dan alleen dat.

blijkt dat het nu toch gaat

[ Voor 15% gewijzigd door Snake op 23-02-2006 19:14 . Reden: domme fout ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over MSN Messenger zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik verplaats je topic nog eventjes :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Heb ik ook regelmatig last van.
In plaats van "openen" in MSN, ga ik nu gewoon naar de map Mijn ontvangen bestanden en kopieer ze dan even naar mijn mp3 mapje.
Beetje lastig, maar ik heb ook nog geen oplossing gevonden

:(

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46
elevator schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:36:
Vragen over MSN Messenger zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik verplaats je topic nog eventjes :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Dus dan plaats je 'm in Show-, test- & verzamelcases :*)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi aait ele
Nu wel naar Software Algemeen :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 19:59
uuhm als ik me niet vergis is deze fout HEEEEEl makkelijk op te lossen (of het is iets anders kan ook).

doe eens met je rechtermuisknop eigenschappen van het bestand openen. en dan moet je blokkering opheffen doen.

(kheb hier geen geblokkeerd bestand dus kan het je helaas niet tonen. mischien thuis wel)

Volgens windows zou ik het bestand gewoon op de plaats moeten vinden waar hij heen gedownload was en dan deze kunnen unblocken. Maar als ik naar deze map ga is het bestand er gewoon niet.
Is hier iets aan te doen?

khad het dus weer fout. weet je toch zkr dat het de juiste map is. ik zelf heb msn berichtengeschiedenis en bestanden van msn opslaan al eens omgewisseld bv.

[ Voor 39% gewijzigd door kami124 op 24-02-2006 14:17 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel nog even aan :)

Windows blokt ontvangen msn bestanden > [MSN] Ontvangen bestanden geblokkeerd / onvindbaar? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1