Ik ben bezig met een flash site. In een kolom worden daarin plaatjes van producten getoond, met daarnaast de artikelnaam en een custom tekst. De plaatjes + naam worden uit een database gehaald. Alle items, dus plaatje + naam + tekst dienen klikbaar te zijn, waarna in een rechter kolom een groter plaatje van het product + meer info getoond wordt.
Nu heb ik een code bedacht, maar hij werkt niet helemaal vlekkeloos. Hij lijkt het prima te doen, echter linkt ie ALLE tekst EN het laatste plaatje dat ie uit de database haalt, de rest van de plaatjes zijn dus niet gelinkt, alleen de tekst + naam is daarbij gelinkt... Kan iemand een fout ontdekken? Ik kijk me er langzamerhand scheel op, dus kan best zijn dat ik ergens overheen kijk...
De code ziet er misschien een beetje corny uit, maargoed, de breaks en spaties zijn nodig om de tekst en plaatjes goed on mekaar te krijgen...
EXCUUS voor de lange regel, maar afbreken maakt het niet duidelijker
Edit: Ohja, de code wordt dus in een for loop uitgevoerd, maar dat moge duidelijk zijn...
Nu heb ik een code bedacht, maar hij werkt niet helemaal vlekkeloos. Hij lijkt het prima te doen, echter linkt ie ALLE tekst EN het laatste plaatje dat ie uit de database haalt, de rest van de plaatjes zijn dus niet gelinkt, alleen de tekst + naam is daarbij gelinkt... Kan iemand een fout ontdekken? Ik kijk me er langzamerhand scheel op, dus kan best zijn dat ik ergens overheen kijk...
De code ziet er misschien een beetje corny uit, maargoed, de breaks en spaties zijn nodig om de tekst en plaatjes goed on mekaar te krijgen...
code:
1
| contentProducts.htmlText += "<span/><a href='asfunction:showproduct," + this["pid"+i] + "'/>[img]'../../"[/img]<br/><br/> " + this["name"+i] + "<br/><br/> click for info</a/><br/><br/><br/><br/></span/>"; |
EXCUUS voor de lange regel, maar afbreken maakt het niet duidelijker
Edit: Ohja, de code wordt dus in een for loop uitgevoerd, maar dat moge duidelijk zijn...
[ Voor 15% gewijzigd door Martijn op 23-02-2006 18:38 ]