Toon posts:

Welke proc vor Asus A7V266 socket A

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben clueless. Zijn er nog processors te koop (nieuw in een winkel) voor deze mobo? tweakers pricewatch?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:12
http://support.asus.com/c...port.aspx?SLanguage=en-us

Daar even moederbord aanklikken en je krijgt zo een hele waslijst met compatible processoren :) Vervolgens aan jou de taak om zelf uit te zoeken welke er nog verkocht worden ;)
Ik denk dat je het meeste kans maakt met een 2e hands processor. Dus neem eens een kijkje in V&A

[ Voor 22% gewijzigd door Crash op 23-02-2006 18:05 ]

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En dan is er altijd nog marktplaats.nl, staan vast meer processors dan in de pricewatch ;)

(en nee dit is geen spam, het is nl niet mijn website :+)

Verwijderd

Topicstarter
Crash schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:03:
http://support.asus.com/c...port.aspx?SLanguage=en-us

Daar even moederbord aanklikken en je krijgt zo een hele waslijst met compatible processoren :) Vervolgens aan jou de taak om zelf uit te zoeken welke er nog verkocht worden ;)
Ik denk dat je het meeste kans maakt met een 2e hands processor. Dus neem eens een kijkje in V&A
dank je

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

PMG FAQ » Welke processors kan ik allemaal op mijn mobo prikken?

Daar had je het antwoord allang eruit kunnen halen :) FAQ-gevalletje, dicht dus. Hier op GoT wordt namelijk wel wat meer inzet van jouw kant verwacht. Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Je zegt zelf dat je clueless bent - dan ga je toch als eerste kijken op de site van de fabrikant en/of in de handleiding. En als die niet nieuw te vinden zijn 2e hands kijken...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.