Toon posts:

LCD 27" voor €555

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Was op zoek naar een LCD scherm.
Nu heb ik dit gevonden http://www.computerland.nl/index.php?page=producten&catid=1411.
Er is verder ook geen informatie te vinden op Got, ook na wat gegoochel werd ik niet veel wijzer!
Nu hoop ik dat iemand zo,n ding heeft of er meer van weet en de specs wil plaatsen. Geef toe het is een mooi prijsje voor zo'n riant format!
grtzz

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Tsjah, het kan denk ik wel. Verwacht geen HDTV ready of andere spectaculaire specs, Jewel is dan ook geen A-merk

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:06
@machje:
zoek je een monitor of een TV?
het is nl een TV en die hebben doorgaans een veel lagere resolutie

@gunner:
720p zal ie vast ondersteunen, denk dat hij 1280x768 is

[ Voor 32% gewijzigd door Puppetmaster op 23-02-2006 18:04 ]

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Verwijderd

Topicstarter
Ben nog eens op zoek gegaan en kan het beste een monitor nemen. De kwaliteit is beter begrijp ik tenminste voor het weergeven van pc beeld. Dit heb ik gevonden en dit lijkt me wel wat! Samsung SyncMaster 940BF 19 2ms, wel iets kleiner maar ja!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 00:09 ]

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-07 15:02
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 00:07:
Ben nog eens op zoek gegaan en kan het beste een monitor nemen. De kwaliteit is beter begrijp ik tenminste voor het weergeven van pc beeld. Dit heb ik gevonden en dit lijkt me wel wat! Samsung SyncMaster 940BF 19 2ms, wel iets kleiner maar ja!
Ja betere keuze. Als je niet gamed kun je wel eens kijken naar de acer schermen. Deze zijn tot 20 inch nog goed betaalbaar.

Lcd-tv voor pc is niet te doen gewoon. Slechte beeldkwaliteit.

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-07 08:33
Kijk anders eens naar het 20" acer 2051 breedbeeldscherm. Best betaalbaar : 550EU

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Het is niet echt de bedoeling te gaan vissen naar ervaringen met zo'n topic. Alleen een [ervaringen]-topic openen als je zelf ervaringen te delen hebt met anderen :o

Heb je nog geen ervaringen en zoek je ze juist, gebruik dan de search. Zoals Gutteguttegut aangeeft had je dan al je antwoorden gevonden :z

Komt nog bij dat TV's onder Audio & Video vallen en niet hier in Videoplanken & Beeldkanonnen...

[ Voor 13% gewijzigd door dion_b op 24-02-2006 01:40 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.