[IE] Één html pagina openen in Internet Explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 684 views sinds 30-01-2008

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:56

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Ik heb al jaren firefox op m'n pc'tje lopen naar alle tevredenheid maar nu heb ik sinds kort T-Mobile als mobiele provider en hun homepage is alleen te openen in internet explorer. Ik dacht dus ik maak één snelkoppelingetje naar 'Mijn T-Mobile' op het bureaublad maar ik krijg het dus niet voor elkaar om alleen dit ene bestand standaard in IE te openen. Ik kan wel álle html pagina's standaard in IE openen maar dat wil ik dus niet. Weet er iemand hoe ik dit voor elkaar krijg (wellicht een toevoeging achter de url oid??)

Bvd

youtube.com/@hisrep

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Snelkoppeling maken naar de volgende locatie :)
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" locatie-van-mijn-t-mobile

Signature

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09-2025

GraasGast

Analogue Heaven

Op de T-mobile site staat inderdaad dat hij niet getest is met Firefox, maar hij werkt er prima mee. Je moet gewoon bovenaan die pagina op het T-mobile logo klikken om verder te gaan. :)

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08-2025
Kun je beter deze extensie installeren voor firefox:

klikkerdeklik

Met ieview kun je met een rechtermuisklik op de pagina de pagina openen in IE of je kiest vanuit tools voor de optie "always view this page in IE". Dit wil zeggen zodra firefox iets van t-mobile.nl ofzo ziet dat hij de url opent in IE :)

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
stef-o.nl schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:12:
Kun je beter deze extensie installeren voor firefox:

klikkerdeklik

Met ieview kun je met een rechtermuisklik op de pagina de pagina openen in IE of je kiest vanuit tools voor de optie "always view this page in IE". Dit wil zeggen zodra firefox iets van t-mobile.nl ofzo ziet dat hij de url opent in IE :)
Ja die heb ik al maar dat My T-Mobile ga ik nogal vaak gebruiken en het is nogal kut om elke keer firefox op te starten, een linkje daar met IEVie te openen en dan vervolgens naar de t-mobile site te gaan. Dat zuygt, ik wil het met 1 klikje kunnen :).

youtube.com/@hisrep

• steffex
  • Laatst online: 12-08-2025
als je al aan het browsen bent, dan is het gwoon: www.t-mobile.nl en hij opent vanzelf ie met de pagina t-mobile.nl hoor ;)

als je echt een linkje op je desktop wil moet je de post bovenaan maar gebruiken :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als je enkel die T-Mobile site in IE wilt zien, maak je in IE daar toch je startpagina van. Makkelijker kan bijna niet.

Ey!! Macarena \o/

• WPN
  • Laatst online: 11-02 23:03

WPN

heb je al geprobeert om linkermuis ingedrukt te houden op het favicon in de adresbalk en dan naar je buroblad te slepen?

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
pasta schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:05:
Snelkoppeling maken naar de volgende locatie :)
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" locatie-van-mijn-t-mobile
Dit is de oplossing _/-\o_

youtube.com/@hisrep

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09-2025

GraasGast

Analogue Heaven

Maar waarom niet gewoon toch FireFox gebruiken als dat prima gaat?

Je moet alleen even weten dat je op het logo bovenaan de pagina moet klikken...

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dit topic hoort niet echt thuis in I&T en bovendien had je het probleem zelf waarschijnlijk ook wel kunnen oplossen met een beetje zoekwerk. Maar goed, aangezien je de oplossing gevonden hebt kan hij zonder kwaad op slot :)

[ Voor 8% gewijzigd door Eggy op 23-02-2006 21:26 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.