Welkom. Ik vind het ook niet slecht voor een eerste shoot.
Bij deze mijn ongezouten commentaar (ik ga de foto's niet één voor één behandelen maar meer algemeen):
-De poses zijn vaak profiel-shots. Misschien kun je daar meer variatie in aanbrengen. #1 is de enige niet-profiel foto waarbij ik de ogen van het model kan zien en die vind ik ook meteen één van de betere. Verder lijken je compo's veel op elkaar: model beetje rechts van het midden en op oog-hoogte geschoten. Ook hier zou ik proberen meer variatie aan te brengen.
-De achtergrond is goed gekozen qua kleur en past bij de kleding van het model. Ik stoor me alleen ontzettend aan de structuur v/d muur die soms te zien is. Misschien toch een doek gebruiken of je model wat verder van de muur zetten om dit te voorkomen.
-Op sommige foto's vind ik de schaduwen op de muur te hard. Misschien proberen om met een lamp extra of door licht in te flitsen deze schaduwen te verminderen?
-Sommige foto's mogen imo wat meer bewerkt worden (#3 is een goed voorbeeld). Zoals al gezegd kunnen ze wat meer contrast en scherpte gebruiken.
En de positieve punten:
-Het is zijn geen standaard 'model-met-grote-glimlach' foto's. Op één of andere manier is het model heel gevoelig op de plaat gezet, kan niet precies zeggen waarom. Dat het model van een flat cq. voor een trein wil springen gaat mij wat te ver: ik vind het droevige wel wat hebben.
-#2, #4, #5, #6 vind ik de beste van de serie met #5 als favoriet (ik heb nu eenmaal een zwak voor z-w portretten

).
-Je hebt volgens mij wel nagedacht over de shoot: locatiekeuze (kleur), sfeer v/d shoot en belichting.
Ik zou zeggen: ga zo door.