[v]twinview ( tripple view ) over het netwerk zonder venster

Pagina: 1
Acties:

• redpen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 23:10
wist niet precies waar ik het moest zetten maar ik ben op zoek naar het volgende

ik zoek een programma wat ik kan gebruiken om alleen het signaal van mijn muis en toetsenbord door te sturen naar een andere computer ( remote admin zeg maar maar dan zonder dat hij het beeld over het netwerk stuurd )

ik heb hier een pc staan met 2 monitoren en hiernaast een pc met 1 monitor
ik had eerst dat scherm op de eerste pc aangesloten met een pci videokaart maar aangezien dat ding maar 8 mb was ging alles lekker traag

nu wou ik dus de 3de monitor op een andere pc zetten ( wat ik nu dus ook heb ) en dan via een programma die pc besturen vanaf de eerste pc dus remote admin maar dan gewoon net alsof het aangesloten is als een normale twinview achtig iets ( dus dat je gewoon links je monitor uit kunt scrollen en bij die andere pc op het scherm komt

monitor 1 pc1 -- monitor 2 pc 2 -- monitor 3 pc 2

[_] [_] [_]

de 1ste monitor moet dus aangestuurd worden vanuit pc1 maar bestuurd worden vanaf pc2 maar dan niet dat je een venster op monitor 2 of 3 krijgt te zien :D snappie ? ?

bestaad zoon programma ?

beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond

• redpen
schop

niemand die iets weet of tips kan geven ?

is er geen programma waar je bijv ctrl shift in kan houden en dat je dan remote admin krijgt zonder scherm dat je het toetsenbord en de muis kan besturen van een andere computer ? ( pc die hier naast staat ) zodat die de 3de monitor kan zijn ?

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Ik zou zeggen; schaf een KVM switch met 2 kabelsets aan, ben je van het hele probleem af :)

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-07 14:09
hmmm als pc1 een laptop betreft is het goed mogelijk dat je die never nooit niet kunt aansluiten op een kvm.

Ik meen dat ik een half jaar terug ofzo iets hierover had gelezen met een netwerk verbinding het scherm uitbreiden.

Weet niet meer hoe het heet, maar het moet vast nog wel te vinden zijn.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ai dit doet pijn aan mijn ogen:
redpen schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:02:
( remote admin zeg maar maar dan zonder dat hij het beeld over het netwerk stuurdt )
...
bestaadt zo'n programma ?

[ Voor 71% gewijzigd door Juup op 25-02-2006 14:00 ]

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• redpen
achja als je het maar kunt uitspreken toch ?

maar er bestaadt dus wel zoon programma nu alleen nog vinden welke het is

[ Voor 4% gewijzigd door redpen op 25-02-2006 16:54 ]

Verwijderd

redpen schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:02:
ik zoek een programma wat ik kan gebruiken om alleen het signaal van mijn muis en toetsenbord door te sturen naar een andere computer ( remote admin zeg maar maar dan zonder dat hij het beeld over het netwerk stuurd )
http://synergy2.sourceforge.net/

http://www.maxivista.com/

Met de combinatie van die twee tools kun je makkelijk multi-pc multi-screen combinaties maken die allemaal in elke volgorde te bedienen zijn, zoals ik al een hele tijd doe (http://www.manticorelabs.com/Homepages/sixscreens/)

-- Stefan.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 17:54 ]

• redpen
hee std zeeer mooi !!!!! en zeer bedankt :D

Pagina: 1