Vga --> Scart [Televiewer alternatieven] ?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik heb een labtop met alleen een vga uitgaan. Ik wil dus graag mijn labtop op me tv aansluiten.

Vroeger gebruikte men hiervoor een gesoldeerd kabeltje of de trust televiewer.

Zijn er tegenwoordige nog andere alternatieven ? Of zal ik toch moeten proberen om een oude turst televiewer op de kop te tikken ?

Verwijderd

mocht je televiewer interesse hebben mail me dan even heb nog z'n ding liggen
ligt stof te vergaeren

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 16:29 ]

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

ZviX schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:23:
Ik heb een labtop met alleen een vga uitgaan. Ik wil dus graag mijn labtop op me tv aansluiten.

Vroeger gebruikte men hiervoor een gesoldeerd kabeltje of de trust televiewer.

Zijn er tegenwoordige nog andere alternatieven ? Of zal ik toch moeten proberen om een oude turst televiewer op de kop te tikken ?
ja die zijn er maar die kosten geld ;)

sommige laptops/pc's hebben nu standard al een tv out (geel tulpje, svhs) je hebt volgens mij ze ook in usb2 "omzetters" maaruh voor films op je tv is die televieuwer of zelfbouw de beste oplossing .
wil je "text" zoals een website met dat ding bekijken (uitgezonderd ondertiteling) dan heb je pech ..dan moet je een tft scherm hebben geen crt

Tja vanalles

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Maakt niets uit als het een beetje geld kost.

Maar als ik zo een draadje knutsel dat is toch niet beter als een Televiewer ?
En zijn deze televiewer niet oud ?

Ik hoop eigelijk mijn labtop meer voor tv-out en ook voor presentaties op tv's or projectoren zonder een vga ingang te gebruiken.

Verwijderd

ZviX schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 04:52:
Maakt niets uit als het een beetje geld kost.

Maar als ik zo een draadje knutsel dat is toch niet beter als een Televiewer ?
En zijn deze televiewer niet oud ?

Ik hoop eigelijk mijn labtop meer voor tv-out en ook voor presentaties op tv's or projectoren zonder een vga ingang te gebruiken.
heb vroeger gebruikt gemaakt van de televiewer maar sinds ik een tvout op vga kaart hebt gebruik ik deze. heb gister even gekeken maar volgens mij heb ik die televiewer nog compleet zelfs de handleiding moet er nog wel zijn. zit volgens mij zelfs een vga to scart plug bij