In Access heb ik onder een knop onderstaande code
Dat werkt prima mijn string waarde wordt in de juiste tabel geplaatst
De tabel, TEST, is opgebouwt met een autonummering. Bij elke insert query wordt er dus een opvolgend nummer automatisch aangemaakt, met in de record ernaast mijn stringwaarde.
Wat ik nu wil is de query meerdere keren uitvoeren.
Het autonummerveld vult automatisch een nieuwe waarde in, met daarachter dezelfde waarden
Hoe kan ik mijn query X aantal keer achter elkaar uitvoeren?Met bovenstaande tabel als resultaat?
Ik denk niet dat het mogelijk is met SQL zelf, daar heb ik naar gezocht op Google
Ik heb diverse zoekopties uitgevoerd op GOT en Google, maar kwam met geen enkele oplossing die in de buurt kwam.
Visual Basic:
1
| CurrentDb.Execute "INSERT INTO [test]([test_ID])VALUES ('" & DFinstrumentenid & "'')" |
Dat werkt prima mijn string waarde wordt in de juiste tabel geplaatst
De tabel, TEST, is opgebouwt met een autonummering. Bij elke insert query wordt er dus een opvolgend nummer automatisch aangemaakt, met in de record ernaast mijn stringwaarde.
Wat ik nu wil is de query meerdere keren uitvoeren.
Het autonummerveld vult automatisch een nieuwe waarde in, met daarachter dezelfde waarden
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Tabel test: ------------------ Autonummerveld | test_id | Test | 1 a b 2 a b 3 a b 4 a b 5 a b |
Hoe kan ik mijn query X aantal keer achter elkaar uitvoeren?Met bovenstaande tabel als resultaat?
Ik denk niet dat het mogelijk is met SQL zelf, daar heb ik naar gezocht op Google
Ik heb diverse zoekopties uitgevoerd op GOT en Google, maar kwam met geen enkele oplossing die in de buurt kwam.
[ Voor 11% gewijzigd door KingCrash op 23-02-2006 16:22 ]
Angry Rabbit