Afdrukcentrales waar je heen kan linken vanaf site?

Pagina: 1
Acties:

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-01 21:43
Hoi!
Dit valt een beetje tussen webscripting en fotografie in. Maar kent iemand een afdrukcentrale waar je heen kan linken vanaf een website? Dat je op een of andere manier de urls van de plaatjes post, en je vervolgens de betaling etc verder regelt op hun site, de foto's bij de persoon worden thuisbezorgd, maar je wel een deel van de kosten krijgt? Ik weet dat deze er wel zijn in het buitenland, zoiets zit ook in Gallery, maar in nederland heb ik het nog niet gevonden. Heb vroeger ook wel's met de Hema gemaild, en die gingen er (toen) niet aan beginnen, maar tegenwoordig zijn er veel meer printshops, en zijn er wellicht wel een(aantal) die dit doen? Thanx!

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En in welke zin heeft dit met programmeren te maken? ;)

PW>>SG

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Om eerlijk te zijn vind ik dit meer fotografie gerelateerd dan SG. Soewieso zitten daar meer mensen met kennis van zaken daarover. Ik move je topic dan ook naar Fotografie Algemeen :)