Ik probeer een meer recente driver voor een AMD 64 CPU 3500+ winchester te installeren ivm cool 'n quiet.
MAAR
- Driver updaten via apparaatbeheer waarbij ik verwijs naar een .inf bestand lukt niet. (Edit ivm aanvullende info: de oude 1.1.0.0 blijft gehandhaafd).
- Direct starten van de .exe driver bestand geeft de melding dat ik eerst de oude driver moet deinstalleren.
- Deinstallatie van de driver via apparaatbeheer is onsuccesvol. Deze blijft staan op versie 1.1.0.0.
Verdere gegevens:
windows XP SP2 legaal met alle updates
Abit AV8 3rd eye mobo
Bios is laatste versie maar in de instellingen ben ik maar oppervlakkig bekend. Cool 'n quiet staat op auto.
Als meer harware info noodzakelijk is (lijkt me niet):
GF6800ultra
ddr 2 maal 512 400mhz dual rate
300 watt kwaliteitsvoeding
2 maal optical drive
Ik vond een topic waarin precies deze vraag gesteld werd. Deze topic werd echter gesloten door te gering info verstrekking door de topic starter.
MAAR
- Driver updaten via apparaatbeheer waarbij ik verwijs naar een .inf bestand lukt niet. (Edit ivm aanvullende info: de oude 1.1.0.0 blijft gehandhaafd).
- Direct starten van de .exe driver bestand geeft de melding dat ik eerst de oude driver moet deinstalleren.
- Deinstallatie van de driver via apparaatbeheer is onsuccesvol. Deze blijft staan op versie 1.1.0.0.
Verdere gegevens:
windows XP SP2 legaal met alle updates
Abit AV8 3rd eye mobo
Bios is laatste versie maar in de instellingen ben ik maar oppervlakkig bekend. Cool 'n quiet staat op auto.
Als meer harware info noodzakelijk is (lijkt me niet):
GF6800ultra
ddr 2 maal 512 400mhz dual rate
300 watt kwaliteitsvoeding
2 maal optical drive
Ik vond een topic waarin precies deze vraag gesteld werd. Deze topic werd echter gesloten door te gering info verstrekking door de topic starter.
[ Voor 6% gewijzigd door broes_willems op 23-02-2006 14:47 ]