Terwijl ik bezig ben met het programmeren van C#.net liep ik tegen een probleem aan. namelijk het voglende:
Ik wil uit een datagrid een rij selecteren. en d.m.v. dubbel klikken die rij in een andere form openen.
in dit andere form staan meer gegevens over de geselecteerde rij.
In de datagrid geeft hij 5 velden weer uit de database. in het detail form rond de 11 velden in textboxes.
hoe moet ik dit op een goede manier doen
moet ik bijv. in de dataset van me 1ste form alle 11 collomen al mee geven. maar deze nog niet laden in me datagrid. of kan ik dit beter in de 2de form pas gaan laden?
hoe krijg ik het zover dat als ik dubbelklik op een rij dat deze dan geselecteerd wordt.
hoe krijg ik deze rij in me nieuwe form en uitgelezen
hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik wil uit een datagrid een rij selecteren. en d.m.v. dubbel klikken die rij in een andere form openen.
in dit andere form staan meer gegevens over de geselecteerde rij.
In de datagrid geeft hij 5 velden weer uit de database. in het detail form rond de 11 velden in textboxes.
hoe moet ik dit op een goede manier doen
moet ik bijv. in de dataset van me 1ste form alle 11 collomen al mee geven. maar deze nog niet laden in me datagrid. of kan ik dit beter in de 2de form pas gaan laden?
hoe krijg ik het zover dat als ik dubbelklik op een rij dat deze dan geselecteerd wordt.
hoe krijg ik deze rij in me nieuwe form en uitgelezen
hoop dat jullie me kunnen helpen.