Ik zit met het volgende 'dillema'. Heb hier een pc staan van een kennis met Windows ME. Nu zuigt ME aan alle kanten, maar voor hun werkt het redelijk goed. Het enigste wat ze er mee doen is internet-bankieren en soms een menukaart uitprinten. Nu is de installatie beschadigt door spyware en ik denk ook een virus. Spyware is inmiddels verwijderd, maar nu blijkt ook de rundll32.exe spoorloos verdwenen (virus?). Ik kan dus in bijv het configuratiescherm niets openen. Nu is deze file wel terug te zetten ware het niet dat ik mijn ME-cd al tig maanden geleden heb weggeflikkert.
Nu heb ik hier wel een officiele versie van 2000 liggen en nu is mijn idee om deze erop te zetten. Is dit te downgraden? Of word het gewoon een kwestie van opnieuw installeren? Ok ik weet ME was later dan 2000 maar ik dacht wie weet werkt het wel. Suggesties?
Ik maak natuurlijk eerst ff een backup van de hele handel. Maar zit even te denken wat nu de snelste manier (er is natuurlijk weer haast bij) om deze pc weer een beetje aan de praat te krijgen.
Het gaat om een Pentium 3 1000mhz met 128 mb geheugen.
Nu heb ik hier wel een officiele versie van 2000 liggen en nu is mijn idee om deze erop te zetten. Is dit te downgraden? Of word het gewoon een kwestie van opnieuw installeren? Ok ik weet ME was later dan 2000 maar ik dacht wie weet werkt het wel. Suggesties?
Ik maak natuurlijk eerst ff een backup van de hele handel. Maar zit even te denken wat nu de snelste manier (er is natuurlijk weer haast bij) om deze pc weer een beetje aan de praat te krijgen.
Het gaat om een Pentium 3 1000mhz met 128 mb geheugen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 13:26 ]