Toon posts:

Fujitsu Siemens Amilo PI 1536

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel staat er in de Makro (www.makro.be) in Belgie volgende laptop te koop met volgende specs:
Amilo Pi1536
Notebook Technology
Intel® Centrino® Duo Mobile Technology
- Intel® Core™ Duo Processor T2300 (1,66 GHz, FSB 667 MHz)
- Intel® PRO/Wireless 3945 ABG - Intel® 945 PM Chipset
Geheugen: 1 Gb DDR2 (2 x 512 Mb)
Harde schijf: 80 Gb SATA
Drive: DVDRW - Dual Layer - Dual Format
Geluidskaart: Azalia Codec (7.1 SPDIF)
Aansluitingen: 1x IEEE1394, 3x USB 2.0, 1x S-Video, 1x DVI-I, 1x modem, 1x LAN, 1x WLAN
, 4 in 1 kaartlezer SD/MS/MMC/MSPRO, 1x ExpressCard slot (34/54 mm)
Communicatie: Intel® PRO/Wireless 3945 ABG (802.11 a/b/g-Standard) - LAN 10/100/1000 Mbps - modem: 56K-V90
Videokaart: ATI Mobility Radeon X 1400 met 512 Mb Hypermemory
Scherm: 15,4 WXGA Crystal vision (1280 x 800)
Software: Microsoft XP Home (Nl, Fr & Uk) – WinDVD 5.0 – Symantec Security Suite (recovery discs in de doos)
Keyboard: Belgian Azerty
Garantie: 2 jaar - ophaling en aflevering aan huis bij defect

1299€

Op de site van Fujitsu siemens zie ik bij hun specs dat de batterij maar 2u meekan naargelang het gebruik maar dat staat er altijd.
Voor mij lijkt dit toch wel een knappe laptop voor dit geld. Alleen batterijduur heb ik toch mijn vragen bij alsook de grafische kaart met 512MB Hypermemory :?
Iemand die hier iets meer over kan zeggen?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ervaring met zo'n laptop? :'(

Verwijderd

Topicstarter
To forum users = ignore modus off; :/
Niemand ervaring met een fujitsu laptop waar volgens de site maar 2uur batterij heeft?
Niemand ervaring met een ATI Mobility Radeon X 1400 met 512 Mb Hypermemory?
:?

• Nimrod
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-01 16:50

Nimrod

King in the land of Shinar

to fiddler: beetje denken. pi is vooralsnog nauwelijks verkrijgbaar in ndl & belg. dus kans op gebruikservaringen binnen de periode van de makro-aanbieding lijkt me erg klein. hier althans, via google beland je wsgl wel op een duits forum waar model al een paar weken verkrijgbaar is. of je kan natuurlijk ook naar de demonstraties in makro zelf gaan. en over die videokaart vind je als je een beetje zoekt ook wel informatie.

The kingdom has many problems, but boredom is the least of them.

• LievenD
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:26
De videokaart zal waarschijnlijk 128 MB eigen geheugen hebben, het is vooral dat wat van belang is.
De prestaties van die kaart zijn iets beter dan een ATI X600, maar minder dan een ATI X700. Lees anders eens het topic over de Acer Aspire 5672, die heeft dezelfde grafische kaart.

Verwijderd

Topicstarter
Thank you very much, wist niet dat die Pi versie moeilijk verkrijgbaar was. :|
Pagina: 1