Toon posts:

E-mail bij Speedlinq

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik stap binnenkort over op Speedlinq. Nou vraag ik me af, of ze bij Speedlinq ook een gewoon inbelnummer hebben voor het internet (om je mail op te halen bv.) - voor het geval de ADSL eens een keer plat gaat.
En wat voor een e-mailadres krijg je eigenlijk, gewoon robert9@speedlinq.nl of iets raars (in mijn ogen) als info@robert9.speedlinq.nl ?

Alvast bedankt,

Rob

• Envy007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
Je krijgt een <zelf te kiezen>@<zelf te kiezen>.speedlinq.nl mail adres

Jan@pietje.speedlinq.nl

inbelnummer heb ik nog nooit van gehoord dat ze het hebben

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-01 18:46

rick77

... get to the point!

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:45:
Hallo,
Ik stap binnenkort over op Speedlinq. Nou vraag ik me af, of ze bij Speedlinq ook een gewoon inbelnummer hebben voor het internet (om je mail op te halen bv.) - voor het geval de ADSL eens een keer plat gaat.
En wat voor een e-mailadres krijg je eigenlijk, gewoon robert9@speedlinq.nl of iets raars (in mijn ogen) als info@robert9.speedlinq.nl ?

Alvast bedankt,

Rob
je krijgt door speedlinq een subdomeinnaam toegewezen (op basis van je (achter)naam), die je kunt wijzigen op je servicepagina (als je het abbo hebt afgesloten kun je hierop inloggen via de speedlinq homepage). Alle mail die naar whatever@jesubdomein.speedlinq.nl wordt gestuurd ontvang je in je mailbox (m.a.w. je hebt maar één "catch-all" mail account)

inbellen kun je altijd via directinternet (http://www.kpn.com/kpn/show/id=877865) van KPN zonder aanmelden vooraf.

[ Voor 8% gewijzigd door rick77 op 23-02-2006 11:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Aha, het is me duidelijk... Bedankt voor de reacties. Ik heb nog een vraag, maar dat gaat niet over e-mail, dus zal ik maar een nieuwe posting maken.

Nogmaals bedankt,

Rob