Laptop met kapot scherm

Pagina: 1
Acties:

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 15:23

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Topicstarter
ik kan een laptop overkopen voor 200 euro. hij werkt nog perfect alleen is het scherm kapot (kan niet meer gemaakt worden) de vga out werkt gewoon nog prima

weet zo ff niet meer welk merk maar hij is nog vrij nieuw met een Pentium mobile 1,67 geloof ik met 512 geheugen. en een ATI mobilty 600 en de rest wat standaard op de huidige laptops zit

a. is 200 euro een goede prijs

b. welke opties heb met dit ding

in feite is het een portable workstation (ik loop stage in de grafiemedia) die ik overal in kan prikken als er een monitor is. en ik kan er thuis ook gewoon op werken en hem gebruiken als photoshop-laptop zeg maar ( heb ook een gewone pc, 3500+, die ik dan puur voor het game zou kunne gebruiken. maar goed. is het dan niet net zomakkelijk om een portable HD te kopen waar je van kunt booten... want je hebt immers de vrijheid die je met een gewone laptop hebt niet. je kunt niet ff op je bed of buiten in de zon gaan zitten werken.

kortom...is it worth it...

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-02 20:56

Haan

dotnetter

Ik denk dat het wel een goed bedrag is.. Volgens mij zijn de losse onderdelen die je er uit kan halen (processor, hdd, mem, videokaart?.) sowieso al een stuk meer waard dan 200 euro als je die los op marktplaats zou zetten ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-02 11:25
carpc?

Verwijderd

ik had precies het zelfde. Ik had een dell d600 gekcocht, die vlak nadat ik hem had een kappot scherm had.

Na enig nasneupen bleek er de duurst mogelijke verzekering op te zitten :*)
volgende dag reparateur erbij en gerepareerd.
Ok, hier heb jij nix aan, maar ik wou het toch even kwijt.

mij lijkt het zeer zeker de moeite waard. Bekijk het gewoon als een normale pc. Zelfs voor een pc is het niet duur, die 200 euro. Wat je nu hebt is een pc die niet groter is dan een enceclopedie ;)
zie er een tft'tje bij te regelen oid. en een muis tobo, en je hebt een prima computer er voor weinig bij.

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Tusk schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:07:
hij werkt nog perfect alleen is het scherm kapot (kan niet meer gemaakt worden) de vga out werkt gewoon nog prima
Via ebay zijn er voor sommige laptops ook wel schermen en/of behuizing te koop.

Tijd terug ook voor mijn laptop gekeken, monteren is wel tricky maar lijkt me niet onmogelijk

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• theshatter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:33
Wat denk je van een HTPC ?
Je kunt er alleen geen TV-kaarten in doen, maar verder is dit toch een perfecte HTPC.
Verder lijkt het me een mooie prijs. Voor een nieuwe laptop met die specs betaal je een kleine 1000 euro.

[ Voor 33% gewijzigd door theshatter op 23-02-2006 10:58 ]

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Ook altijd handig als stille en zuinige server (kun je zo in de meterkast ophangen)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

theshatter3 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:57:
Wat denk je van een HTPC ?
Je kunt er alleen geen TV-kaarten in doen, maar verder is dit toch een perfecte HTPC.
Waarom zou er geen tv-kaart in kunnen? Er zijn usb-kaarten en zelfs PCMCIA kaarten te krijgen...
Pagina: 1