*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Ik denk dat het wel een goed bedrag is.. Volgens mij zijn de losse onderdelen die je er uit kan halen (processor, hdd, mem, videokaart?.) sowieso al een stuk meer waard dan 200 euro als je die los op marktplaats zou zetten
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
ik had precies het zelfde. Ik had een dell d600 gekcocht, die vlak nadat ik hem had een kappot scherm had.
Na enig nasneupen bleek er de duurst mogelijke verzekering op te zitten
volgende dag reparateur erbij en gerepareerd.
Ok, hier heb jij nix aan, maar ik wou het toch even kwijt.
mij lijkt het zeer zeker de moeite waard. Bekijk het gewoon als een normale pc. Zelfs voor een pc is het niet duur, die 200 euro. Wat je nu hebt is een pc die niet groter is dan een enceclopedie
zie er een tft'tje bij te regelen oid. en een muis tobo, en je hebt een prima computer er voor weinig bij.
Na enig nasneupen bleek er de duurst mogelijke verzekering op te zitten
volgende dag reparateur erbij en gerepareerd.
Ok, hier heb jij nix aan, maar ik wou het toch even kwijt.
mij lijkt het zeer zeker de moeite waard. Bekijk het gewoon als een normale pc. Zelfs voor een pc is het niet duur, die 200 euro. Wat je nu hebt is een pc die niet groter is dan een enceclopedie
zie er een tft'tje bij te regelen oid. en een muis tobo, en je hebt een prima computer er voor weinig bij.
Via ebay zijn er voor sommige laptops ook wel schermen en/of behuizing te koop.Tusk schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:07:
hij werkt nog perfect alleen is het scherm kapot (kan niet meer gemaakt worden) de vga out werkt gewoon nog prima
Tijd terug ook voor mijn laptop gekeken, monteren is wel tricky maar lijkt me niet onmogelijk
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Wat denk je van een HTPC ?
Je kunt er alleen geen TV-kaarten in doen, maar verder is dit toch een perfecte HTPC.
Verder lijkt het me een mooie prijs. Voor een nieuwe laptop met die specs betaal je een kleine 1000 euro.
Je kunt er alleen geen TV-kaarten in doen, maar verder is dit toch een perfecte HTPC.
Verder lijkt het me een mooie prijs. Voor een nieuwe laptop met die specs betaal je een kleine 1000 euro.
[ Voor 33% gewijzigd door theshatter op 23-02-2006 10:58 ]
Ook altijd handig als stille en zuinige server (kun je zo in de meterkast ophangen)
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Waarom zou er geen tv-kaart in kunnen? Er zijn usb-kaarten en zelfs PCMCIA kaarten te krijgen...theshatter3 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:57:
Wat denk je van een HTPC ?
Pagina: 1