Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de samsung d720 en over het algemeen bevalt hij zeer goed maar de wekker is super irritant aangezien je alleen maar standaard samsung muziekjes in kunt stellen, deze zijn werkelijk SUPER irritant, daar wil je je dag niet mee beginnen!!!!

Weet iemand of er een gratis symbian wekker is waarbij ik gewoon mn eigen mp3 kan instellen als muziekje? Toch stom dat dit bij de e730 wel kon (geen symbian..) en bij een high end telefoon als deze dit niet mogelijk is :(

Ik heb al gekeken op www.allaboutsymbian.com maar heb nog niks kunnen vinden... bvd

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
Bij de D600 kan het wel gewoon, bij mij zit het onder Menu-> Toepassingen-> Alarm-> Alarmtoon en dan naar rechts bladeren zodat je naar de muziekmap kan. Al weet ik natuurlijk niet of dit ook kan met jouw telefoon.

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 08:06

trimakassi

haapsie is eepsie!

Zoals TS zegt draait de D720 op Symbain OS en niet het standaard OS van Samsung. Er zijn 2 dingen die ik zo kan bedenken. Als je Oggplay hebt kun je een willekeurig muziekbestand gebruiken als wekker. Moet je wel de versie van sourceforge hebben. Is nl. een beta release. Verder kun je ook sProfiles installeren. Dan kun je gewoon een ringtone selecteren als alarm tune. Als ik me niet vergis kun je daarvoor iig een mid of wav voor gebruiken. Ik word nu elke ochtend door Oggplay met Claude Debussy gewekt :7
De linkjes kun je trouwens wel op AAS vinden: zie Sendo X thread. Succes
Hier dus

[ Voor 16% gewijzigd door trimakassi op 24-02-2006 00:35 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Verwijderd

Topicstarter
Heb Oggplay geinstalleerd maar zie nergens een wekker-achtige functie, waar kan ik deze vinden?