Toon posts:

Ik geraak niet meer op newzbin.com

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi guys,....

ik weet het nu echt niet hoe het komt maar iedereen die ik ken,.. en ook incl. de PC's op 't werk,.. geraken nog op www.newzbin.com en ik hier thuis dus niet meer,......noch met Firefox,.. noch met Internet Explorer.

Vraag mij niet hoe het gekomen is,... ik krijg steeds time-out errors en van die soort gelijke dingen,..... kan geen verbinding maken met de server blablabla .....
Met andere sites tot nu toe nog geen enkel probleem ondervonden,... enkel newzbin lukt niet |:(
Kunnen Spywareblaster en/of AdAware hiervan de oorzaak zijn want die heb ik onlangs eens ge-update en/of eens hun werk laten doen,.. scannen bedoel ik dan naar Ad- of Spyware...... of iets anders misschien .... Firewall en/of Antivirus uitzetten brengen alvast geen oplossing, heb ik al uitgeprobeerd :?

Wie kan me helpen :?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je je hosts file al eens bekeken? Wat krijg je voor IP als je probeert om die site te pingen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

kom je ook op sites die je nog niet hebt gezocht sinds je laatste reboot?

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,.. bedankt voor de héél snelle reacties,...... er schoot mij ondertussen wel iets binnen en het werkte nog ook alhoewel ik de oorzaak toch wel vreemd vind :roll:

Het lag nl. aan mijn Nvidia hardware firewall op mijn DFI nF3 mobo !
Eens ik die via de webinterface had uitgeschakeld was er geen enkel probleem meer,... direct weer toegang tot de site :)

Als er iemand hier meer het fijne van weet hoe dit juist komt,.. laat het maar eens weten ;)