hickups bij elk spel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een spel speel (maakt niet uit welke) dan krijg ik de laatste tijd last van hickups en ik word er een beetje vlauw van.

specs van computer:
p3-515 Mhz
393 mb ram geheugen(volgens mij allemaal pc 100)
chaintech moederbord type: 6bda-.....
Gf256 32 mb sd videokaart (elsa erazor-x)

spellen die ik erop speel: gta san andreas, gunz, colin mcrae rally3/4, needforspeed underground 2/mostwanted.

bij elk spel heb ik het wel en verder lopen ze soepel.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je pc is behoorlijk traag, en aangezien je redelijk nieuwe spellen speelt, lijkt het me niet verwonderlijk dat je last hebt van hickups. Het verbaast me zelfs dat ze al draaien op je pc.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dan zouden ze toch gewoon moetten stotteren of zie ik dat nou verkeerd??? ohwjah en gunz heeft dat ook en daar heb je minimaal een 500 mhz p3 voor nodig dus dat snap ik ook niet

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 03:03 ]

Verwijderd

Ik denk dat deze "hickups" van je harde schijf afkomen. Het heeft te maken met virtual memory en aangezien je vrij nieuwe games erop speelt, zal windows aardig wat aan Virtual memory proberen weg te schrijven.

Kijk es voor een geheugenupgrade, ik denk dat je hickups dan wat minder gaan worden.

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 09:47

4VAlien

Intarweb!

Je zit onder de minimum specs voor de meeste spellen, ik vind het idd vaag dat die hele lijst uberhaupt draait. Je moet gewoon accepteren dat die P3 een dagje ouder is :'(

Verwijderd

Topicstarter
oke ik denk als ik dat ook zou doen en ga sparen voor een nieuwe computer

en ja vind het eigelijk toen ik net de computer had ook knap als deze spellen draaiden _/-\o_

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:42
als je computer voldoet aan de minimale systeemeisen, is dat dus met _alle_ instellingen op zijn laagst

@ Lism
Het heeft te maken met virtual memory en aangezien je vrij nieuwe games erop speelt, zal windows aardig wat aan Virtual memory proberen weg te schrijven.
Je virtuele geheugen normaliter 2x je intern geheugen

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 10:53

Nobby

Nuts!

418O2 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 03:22:

@ Lism
[...]

Je virtuele geheugen normaliter 2x je intern geheugen
Waarschijnlijk bedoelt hij dat de TS met meer geheugen minder hoeft te swappen met de hardeschijf en dat zijn spellen waarschijnlijk minder vaak zullen stotteren,

[ Voor 21% gewijzigd door Nobby op 23-02-2006 04:08 ]

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Verwijderd

Ja dat bedoelde ik ook :P

Dat je 2x de omvang van je systeem geheugen hebt maakt niet uit, het swappen gebeurt toch wel :)

Verwijderd

Topicstarter
mm heb nu geen hickups weer gehad met cmr(colin mcrae rally 3) en heb ff gekeken met cmr2 en die stotterd nog meer dan 3 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:09
Ik vind het knap dat GTA San Andreas en NFS Most Wanted al willen opstarten op zo'n PC. Je processor is sloom, je geheugen ook en die videokaart is ook niet veel soeps. CMR 2 en 3 moet wel kunnen, maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat die andere spellen 'soepel' lopen zoals jij zegt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-07 21:21
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:15:
mm heb nu geen hickups weer gehad met cmr(colin mcrae rally 3) en heb ff gekeken met cmr2 en die stotterd nog meer dan 3 8)7
Kerel, get the point, je pc is brak. Schaf een nieuwe aan ... |:(
Pagina: 1