Toon posts:

120mm fan in H?-08???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
past dat? :)

er zitten geen rekjes in en geen standaard aansluitingen...

Verwijderd

Alles kan he :) Wees creatief en maak zelf wat, bijv een gat!

(omg wat een dichtwonder :Y))

Verwijderd

Past voor in je front tussen de 8x8 en hd rack :)

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05 19:46
na wat met de decoupeerzaag aan de gang gegaan te zijn zeg ik: het past.. er passen er zelfs wel 2 in :)

Afbeeldingslocatie: http://www.isd.nu/case/image001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.isd.nu/case/image003.jpg

nee, serieus. zo'n ding heeft pas zin als je je kast behoorlijk gaat aanpassen, als je hem gewoon op de plek van de 80mm fan stop, zul je veel herrie, maar weinig lucht hebben, dan kun je beter een 80mm erin drukken :)

Have a wheelie good weekend!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
gewoon wat gaatjes boren en blowholes zagen en dan past alles ;)

ben zelf ook van plan een paar 12x12 fans in mijn hq08 te gaan zetten

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zelf niet zo'n handige harrie, maar me pa vast wel....kan hij ook de kast betalen als het mislukt! >:)

maar ik weet eigelijk niet hoe warm mijn kast wordt...er zitten 3 sensors op mobo maar weet niet wat welke is:

Het gaat om een MSI K7T Pro2a

sensor 1: 24c
sensor 2: 38c (zal wel cpu zijn :))
sensor 3: 31c

weet iemand wat welke temp is?

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
in je kast zagen is net alsof je in hout zaagt, tenminste, zo was het bij mij wel :)

echt nix moeilijks aan, maar ik moest wel ff slikken toen ik er een gat in boorde voor de decoupeerzaag :o

-

Verwijderd

de warmste zal waarschijnlijk wel je proc zijn, die andere je AGP (sommige moederborden, zoniet allemaal hebben een aansluiting voor fan naast agp-slot) die andere is je sys temp. Om erachter te komen welke wat is, moet je je sensor van je sys opzoeken en die tussen je vingers klemmen (indien Mogelijk) er zal vast wel een sensor richting de 37 graden schieten. do i need to say more :P
Pagina: 1