8 bitterballen = 1 byterbal
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
De eerste post met een match in het betreffende topic?Outerspace schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 02:06:
Volgens mij kan je niet zoeken op een post, alleen maar zoeken op een post in een topic. Dus hoe wil je dat deeplinken?
[ Voor 5% gewijzigd door mees op 23-02-2006 02:09 ]
Hmm, daar zit wat in. Ik zie alleen de nut er niet van deze feature, maar dat is weer een andere zaak natuurlijkmees schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 02:08:
[...]
De eerste post met een match in het betreffende topic?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Edit: Het is er volgens mij al weer uit gehaald, nou ja
[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 23-02-2006 02:13 ]
[ Voor 4% gewijzigd door mees op 23-02-2006 02:13 ]
Maar dan klik je weer op de message regel en spring je weer naar de originele contextmees schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 02:13:
Nou als je een match heb in een topic met 1000 posts, dan is de enige oplossing om de posts zonder matches te verbergen. Het probleem dan is, dat je vaak zoekt met een vraag, het antwoord zit in de posts na de matchende posts (volgt u hem nog?)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[ Voor 43% gewijzigd door crisp op 23-02-2006 10:26 ]
Intentionally left blank
crisp schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:25:
In de search heb je al een linkje "Alleen berichten in dit topic met trefwoorden tonen" - dat is welliswaar iets anders dan filteren op user, maar daarvoor komt in 1.9.4 ook een filter-mogelijkheid via de quicksearch
mees schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 02:13:
Nou als je een match heb in een topic met 1000 posts, dan is de enige oplossing om de posts zonder matches te verbergen. Het probleem dan is, dat je vaak zoekt met een vraag, het antwoord zit in de posts na de matchende posts (volgt u hem nog?)
[ Voor 47% gewijzigd door mees op 23-02-2006 10:39 ]
BtM909 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:19:
[...]
Maar dan klik je weer op de message regel en spring je weer naar de originele context
Intentionally left blank
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Ik vind dat vaak lastig met grote topics waar alleen maar pics worden gepost. Je wacht dan een eeuwigheid voordat alles geladen is. Met 1.9.4 kan je dus ook gewoon serverside laten zoeken naar je usernameHerbyNL schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:43:
Wat ik gewoon doe is even ?limit=999 toevoegen aan het eind en dan ctrl + f rammen en HerbyNL intikken
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Maar toch zou een directe link makkelijker zijn
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()