Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Deeplink naar gevonden post

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 11:13

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Ik weet niet of er al eens over is nagedacht, maar is er een mogelijkheid om bij een user-post history, en wellicht ook bij de search, een deeplink knopje naar de betreffende post te plaatsen? Zou zoeken vele malen sneller maken...

8 bitterballen = 1 byterbal

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voor de user-post history kun je toch dit gebruiken?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:10

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij kan je niet zoeken op een post, alleen maar zoeken op een post in een topic. Dus hoe wil je dat deeplinken?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Outerspace schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 02:06:
Volgens mij kan je niet zoeken op een post, alleen maar zoeken op een post in een topic. Dus hoe wil je dat deeplinken?
De eerste post met een match in het betreffende topic?

[ Voor 5% gewijzigd door mees op 23-02-2006 02:09 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:10

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

mees schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 02:08:
[...]

De eerste post met een match in het betreffende topic?
Hmm, daar zit wat in. Ik zie alleen de nut er niet van deze feature, maar dat is weer een andere zaak natuurlijk ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vanaf React 1.9.4 kon je geloof ik zoeken op een poster in een topic. Het is ook al toegevoegd aan de quicksearch, alleen het werkt nog niet. Of is dat ook niet wat je bedoelt?

Edit: Het is er volgens mij al weer uit gehaald, nou ja :P

[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 23-02-2006 02:13 ]

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Nou als je een match heb in een topic met 1000 posts, dan is de enige oplossing om de posts zonder matches te verbergen. Het probleem dan is, dat je vaak zoekt met een vraag, het antwoord zit in de posts na de matchende posts (volgt u hem nog?)

[ Voor 4% gewijzigd door mees op 23-02-2006 02:13 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

mees schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 02:13:
Nou als je een match heb in een topic met 1000 posts, dan is de enige oplossing om de posts zonder matches te verbergen. Het probleem dan is, dat je vaak zoekt met een vraag, het antwoord zit in de posts na de matchende posts (volgt u hem nog?)
Maar dan klik je weer op de message regel en spring je weer naar de originele context ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

In de search heb je al een linkje "Alleen berichten in dit topic met trefwoorden tonen" - dat is welliswaar iets anders dan filteren op user, maar daarvoor komt in 1.9.4 ook een filter-mogelijkheid via de quicksearch

[ Voor 43% gewijzigd door crisp op 23-02-2006 10:26 ]

Intentionally left blank

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:25:
In de search heb je al een linkje "Alleen berichten in dit topic met trefwoorden tonen" - dat is welliswaar iets anders dan filteren op user, maar daarvoor komt in 1.9.4 ook een filter-mogelijkheid via de quicksearch
mees schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 02:13:
:7

[ Voor 47% gewijzigd door mees op 23-02-2006 10:39 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

BtM909 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:19:
[...]

Maar dan klik je weer op de message regel en spring je weer naar de originele context ;)
:7

Intentionally left blank

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Wat ik gewoon doe is even ?limit=999 toevoegen aan het eind en dan ctrl + f rammen en HerbyNL intikken :Y)

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

HerbyNL schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:43:
Wat ik gewoon doe is even ?limit=999 toevoegen aan het eind en dan ctrl + f rammen en HerbyNL intikken :Y)
Ik vind dat vaak lastig met grote topics waar alleen maar pics worden gepost. Je wacht dan een eeuwigheid voordat alles geladen is. Met 1.9.4 kan je dus ook gewoon serverside laten zoeken naar je username :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Maar toch zou een directe link makkelijker zijn :) En zoveel werk lijkt het me niet.. De posts zijn al ge-anchored, dus het is alleen maar een linkje, lijkt mij?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

nope, het is iets meer werk; React geeft enkel het betreffende topic terug als de gebruiker daarin gereageerd heeft, maar niet exact de message(s). (nog) niet mogelijk dus, en met de filter-feature voor users in 1.9.4 ook een stuk minder noodzakelijk.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.