Toon posts:

Waneer kabel of asdl?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik word er schijtziek van!!!!!!!!!!!!!!!
godver....... geen kabel.... geen asdl....flastream faillet...... HET ZIT ME NIET MEE

ik woon in een 'rijke' gemeente, Houten
alleen in dit kut dorp hebben ze geen kabel ofzo!!!!!!!!!!!! en dan gaat flatstream faillet!!! weet iemand waneer in dit tering dorp ze kabel of asdl krijgen?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Dit is ook een topic van niks, na ja...

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

Op maandag 22 januari 2001 19:44 schreef Da borg het volgende:
Ik word er schijtziek van!!!!!!!!!!!!!!!
godver....... geen kabel.... geen asdl....flastream faillet...... HET ZIT ME NIET MEE

ik woon in een 'rijke' gemeente, Houten
alleen in dit kut dorp hebben ze geen kabel ofzo!!!!!!!!!!!! en dan gaat flatstream faillet!!! weet iemand waneer in dit tering dorp ze kabel of asdl krijgen?
kijk in de postcode-check van mxstream/kabelprovider bij jou in de buurt en anders moet je ze ff bellen...

veel andere mogelijkheden heb je niet vrees ik...

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

Verwijderd

Topicstarter
Bij Mxstream staat: Het is nog niet bekend.

en casema ook niet en ik baal ervan.......

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 20:38 schreef geerz het volgende:
http://www.hostfinder.net/adsl/
dit is een koele site.. kon ik nog niet...

ziet er wel heel teleurstellend uit voor mij :(

Verwijderd

Verwacht binnenkort een vernieuwde versie met meer functies van adsl metacrawler.

Marcel.
nedconcepts.nl

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 10:42 schreef marcelvogel het volgende:
Verwacht binnenkort een vernieuwde versie met meer functies van adsl metacrawler.

Marcel.
nedconcepts.nl
das beter....!
kan je dan ook checken of je al kabel kan krijgen ? dat zou helemaal super zijn!

Ik heb trouwens je link van het NOL...

Verwijderd

Sonera heeft een ledenestop op adsl...
Snap alleen niet waarom, de hoeveelheid mensen moet toch niet uitmaken?

Ok het was een pilot, maar meld er dat dan bij van te voren, en misleid de mensen niet met adsl :(
Niet dat ik zo graag asdl wil, maar ik heb een hekel aan misleidende informatie/reklame...

Verwijderd

Nou kabel niet, het heet niet voor niets adslmetacrawler..

Wat is het NOL?

Marcel.
nedconcepts.nl

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 13:15 schreef marcelvogel het volgende:
Nou kabel niet, het heet niet voor niets adslmetacrawler..

Wat is het NOL?

Marcel.
nedconcepts.nl
NOL = NielsOnline

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Je mag de Consumentenbond danken hiervoor :)

Houten's kabelnet is al geheel aangepast aan tweeweg verkeer, en stond op de planning van Casema om aangesloten te worden halverwege 2000 ongeveer.

Alleen toen kwamen een groot aantal Casema abbonee's (terecht) in opstand, en besloot de Consumentenbond dat er eerst maar eens een fatsoenlijke Internet verbinding voor de huidige abbonee's te realiseren... Vanaf dat moment is er een ledenstop afgekondigd, en heeft Casema niet verder uitgebreid, maar de monteurs ingezet voor het versneld uitrollen van een COM21 systeem in Utrecht, Den Haag, Delft en Breda. Alleen in de wat kleinerere gemeenten waar het Basis abbonement al aangeboden was, en de capaciteit nog niet vol was, werden vanaf December 2000 weer nieuwe abbonee's aangesloten. Maar voor alle andere steden met Basis abbo en toekomstige steden dus mooi ledenstop. |:(

In de regio Utrecht stonden onder andere Zeist, Woerden, Houten en Nieuwegein op de planning, welke na Amersfoort aangesloten zouden worden. In Amersfoort waren ze halverwege toen het hele Consumentenbond verhaal op de proppen kan, en met erg veel vertraging zijn ze nu net klaar in de hele stad.

Wanneer bovengenoemde steden/dorpen nu worden aangesloten is onbekend.... Nieuwegein-Noord heeft nu ADSL, en Nieuwegein-Zuid (2 centrales in Nieuwegein) komt spoedig aan de beurt. Woerden wordt binnenkort door Cistron voorzien.

Helaas blijft de oostkant van Utrecht hopeloos achter. In Bilthoven, De Bilt, Zeist, Bunnik, en Houten is er totaal geen zicht op verbetering op dit moment, zowel niet bij Casema als ADSL. :(

Hier in IJsselstein heb ik al 4 jaar een kabelmodem (Half Feb 1997), en was daarmee een van de eerste 1000 in Nederland (Kabelfoon, voorheen CAI Westland i.s.m. CAI IJsselstein) :) :) :) :) :) :) De eerste 3,5 jaar zo'n DEMOS ding, maar nu een redelijk snel Terayon modem.

Maar ja.... voorlopig moet je dus de KPN blijven sponsoren, of verhuizen naar Utrecht.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
ohhhh tnx voor de info!

maar ik baal er wel van!!!!:(

Verwijderd

hoe kom ja aan die info dat woerden binnenkort wordt voorzien van cistron? zou overigens geen slecht nieuws zijn :)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik baseer dat op het feit dat Cistron net een rechtzaak gewonnen heeft om in de centrales van Bodegraven en Woerden apperatuur te plaatsen.

Dit kan best betkenen dat het nog een half jaar kan gaan duren, maar ze komen eraan :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op donderdag 25 januari 2001 20:01 schreef maartena het volgende:
Ik baseer dat op het feit dat Cistron net een rechtzaak gewonnen heeft om in de centrales van Bodegraven en Woerden apperatuur te plaatsen.

Dit kan best betkenen dat het nog een half jaar kan gaan duren, maar ze komen eraan :)
dat heb ik ook gelezen jah.. wel gelijk gebeld konden alleen nog ix zeggen.. apparatuur was nogal duur zeiden ze
Pagina: 1