[Nero] CD branden hangt bij 6%? *

Pagina: 1
Acties:

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:03
hoi,

ik wou daarnet een cd'tje branden en hij blijft bij 6% hangen, ik heb men pc moeten rebooten want hij wou niet stoppen via cancel..
ik heb dan een iso proberen te branden net hetzelfde.
opnieuw geinstaleerd, net hetzelfde.

ik heb nero 7 premium

wat is er fout ?

mvg lenn

• blubbers
niemand ?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Hier kunnen we veel te weinig mee. Geef eens wat meer informatie, bijv. welke exacte versie van Nero je draait, op welk OS en met welke brander. :)

Zou je verder ook pas weer willen replyen als er 24 uur lang geen replies zijn geweest? Anders staat het zo kickerig, en zijn mensen minder bereid je te helpen. ;) Als je wat wilt toevoegen kan je gebruik maken van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop. :)

offtopic:
Verder pas ik nog je topictitel iets aan, nero probleem zegt namelijk niet echt veel over wat het probleem nu echt is. ;)

Signature

• blubbers
ik draai windows xp professional sp2
ik heb een plextor px716-a
ik heb de nero 7 premium

ik heb hem nog maar 3 weken en int het begin heb ik alleen maar iso's gebrand en nu wou ik een cd branden en toen bleef hij hangen op 6%
en bij iso's is het nu ook zo.

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-08 00:19

silverstorm

tearing me apart

Is het 1x fout gegaan of gebeurd het vaker? Kan het misschien een stofje o.i.d. Probeer ff een ander cd-tje

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

• blubbers
ik heb een cd en een dvd gebruikt, om te proberen, altijd hetzelfde, als ik dan op cancel druk is hij aan het laden en dan cracht pc.
Pagina: 1