Toon posts:

[Quicknet][ST716] Modem als router instellen voor quicknet.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben een tijdje bezig geweest om mijn speedtouch modem als modemrouter in te stellen voor mijn quicknet verbinding. Met dat standaard setup programma werkt het helaas niet. Dat las ik ook al in andere topics. Ik heb even lopen zoeken maar de oplossing voor de 716 kon ik helaas niet vinden. Ook op de speedtouch support site valt voor deze versie volgens mij niks te vinden. Of ik tiscali of bbnet heb weet ik eigenlijk niet, heb het gevraagd aan een helpdeskmedewerker maar die kon het mij niet vertellen... beetje vreemd. Maar ik kan natuurlijk gewoon beide proberen, en kijken welke werkt. Verschil zit hem volgens mij alleen in de vpi/vci, maar dat kan ik fout hebben ;).

Weet iemand een configuratiefile bbnet en tiscali voor de speedtouch 716 v5 WL, firmware versie 5.3.2?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Kom kom, even zoeken gewoon. De Speedtouch kan je alleen met een configuratie tool (windows) instellen als router voor BBned en Tiscali. Product kent in de webinterface alleen PPPoE en PPPoA, alsof alleen KPN-DSL bestaat in Nederland....

http://www.speedtouch.nl/drivers.html#716

Ik sluit je topic.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.