Firefox loopt vast op http://tweakers.net/nieuws/41256

Pagina: 1
Acties:

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Simpel gezegd, ik open normaal gesproken tweakers.net in firefox, selecteer met ctrl de artikelen die ik wil gaan lezen. Als ik dit nu doe met artikel nieuws: Nieuwe Windows-licentie nodig bij nieuw moederbord dan loopt heel firefox vast. Met de rest van de fp heb ik nergens last van alleen met dit artikel. En het viel me ook op dat het aantal reacties op precies 300 staat, misschien dat het hier iets mee te maken heeft.

Firefox : Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl-NL; rv:1.7.12) Gecko/20050919 Firefox/1.0.7

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:22

crisp

Devver

Pixelated

Al geprobeert de ajax-functionaliteit van het zoekmenu uit te schakelen?
Upgrade naar Firefox 1.5 al overwogen?

Intentionally left blank

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb dit vroeger ook gehad met een bepaalde pagina op de FP. Na een reboot was het weer gedaan en sinds de upgrade naar 1.5 heb ik het nooit meer tegengekomen :)

• Gomez12
crisp schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:22:
Al geprobeert de ajax-functionaliteit van het zoekmenu uit te schakelen?
Zoekmenu zit toch in elke pagina van de fp??? Dus of elke pagina fout of geen pagina fout, maar geen te reproduceren bug ( op mijn pc ) op 1 pagina. Maar probeer eerst je 2e optie wel even.
Upgrade naar Firefox 1.5 al overwogen?
Niet bijzonder maar probeer het straks wel even. Ben nu even met een download bezig die ik niet kan afbreken.

[ Voor 7% gewijzigd door Gomez12 op 22-02-2006 22:38 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Klik eens op het groene rondje bij het menu, dan gaat de Ajax-functionaliteit weg en wordt het een gewoon zoekding zonder extra functionaliteit om het zoeken te vergemakkelijken. In eerdere Firefox-versies zat een bug waardoor de Ajax-dingen niet altijd goed werkten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:22

crisp

Devver

Pixelated

Gomez12 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:37:
[...]

Zoekmenu zit toch in elke pagina van de fp??? Dus of elke pagina fout of geen pagina fout, maar geen te reproduceren bug ( op mijn pc ) op 1 pagina.
Nee, de bug in Firefox 1.0.x met bepaalde ajax-functionaliteit is intermittent wat wil zeggen dat het niet altijd optreed maar enkel in bepaalde situaties en/of op bepaalde pagina's.

Intentionally left blank

• Gomez12
Update : Upgrade naar nieuwe firefox heeft probleem verholpen.

Firefox versie nu : Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl; rv:1.8.0.1) Gecko/20060111 Firefox/1.5.0.1
Pagina: 1