Hallo,
Ik heb een probleem waar ik nu niet echt meer raad mee weet.
Ik moet een dvdtje inlezen, maar dat lukt op 1 of andere manier niet. Het ligt niet aan de dvd, want bij andere dvd's werkt het ook niet.
Wat ik probeer is met dvd shrink een dvd in te lezen, en op het moment dat ik op backup druk knalt mijn dvdbrander eruit. Hij verdwijnt gewoon uit de verkenner, is ook weg van systeemapparaten, en is nergens meer te bekennen.
Als ik het met nero probeer heb ik hetzelfde, ik kan hem wel selecteren, maar zodra ik er wat mee ga doen dan is het sloes, het werkt niet.
Ik moet gewoon mijn pc dan opnieuw opstarten om em weer zichtbaar te maken.
Een gewone dvd kijken werkt wel, alle cd's / dvd werken, maar inlezen/branden ho maar.
Wat ik geprobeerd heb:
1) andere dvdbrander geprobeerd. Een gewone cd brander werkt echter ook niet.
2) in een andere pc gezet, werkt wel dan, niets mis mee. (je zou toch zeggen dat het een probleem met me pc is dan)
3) Firmware geupgrade, geen resultaat.
4) Daemon-tools en alcohol 120% disablen/uninstallen, werkt niet.
Ik weet me geen raad meer.... Iemand een ideetje?
Ik heb een probleem waar ik nu niet echt meer raad mee weet.
Ik moet een dvdtje inlezen, maar dat lukt op 1 of andere manier niet. Het ligt niet aan de dvd, want bij andere dvd's werkt het ook niet.
Wat ik probeer is met dvd shrink een dvd in te lezen, en op het moment dat ik op backup druk knalt mijn dvdbrander eruit. Hij verdwijnt gewoon uit de verkenner, is ook weg van systeemapparaten, en is nergens meer te bekennen.
Als ik het met nero probeer heb ik hetzelfde, ik kan hem wel selecteren, maar zodra ik er wat mee ga doen dan is het sloes, het werkt niet.
Ik moet gewoon mijn pc dan opnieuw opstarten om em weer zichtbaar te maken.
Een gewone dvd kijken werkt wel, alle cd's / dvd werken, maar inlezen/branden ho maar.
Wat ik geprobeerd heb:
1) andere dvdbrander geprobeerd. Een gewone cd brander werkt echter ook niet.
2) in een andere pc gezet, werkt wel dan, niets mis mee. (je zou toch zeggen dat het een probleem met me pc is dan)
3) Firmware geupgrade, geen resultaat.
4) Daemon-tools en alcohol 120% disablen/uninstallen, werkt niet.
Ik weet me geen raad meer.... Iemand een ideetje?
Twitch: Phyloni1