[HL2] Single player wil niet starten, andere Steam games wel

Pagina: 1
Acties:

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:52
Ik heb een (perfect legale) install van HL2 op mijn schijf staan, incl. de originele HL, Blue Shift, CS:S, HL2 DM etc.

Alle games draaien perfect, maar HL2 single player weigert te starten; als ik dubbelklik wordt het scherm zwart, switched naar 640x480 op de desktop, wordt weer zwart en vervolgens krijg de desktop weer terug op de oorspronkelijke resolutie.

Ik heb de HL2 local files geverifieerd binnen Steam.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Waarom ga je uit van STEAM? Andere games die dit gebruiken doen het wel, en je geeft zelf aan dat je versie legaal is. Probeer HL2 eens overnieuw te installeren, dat kan helpen, en als dat niet lukt misschien een verse DirectX install.... ik hoor het wel ;-)

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:00:
Ik heb een (perfect legale) install van HL2 op mijn schijf staan, incl. de originele HL, Blue Shift, CS:S, HL2 DM etc.

Alle games draaien perfect, maar HL2 single player weigert te starten; als ik dubbelklik wordt het scherm zwart, switched naar 640x480 op de desktop, wordt weer zwart en vervolgens krijg de desktop weer terug op de oorspronkelijke resolutie.

Ik heb de HL2 local files geverifieerd binnen Steam.
Ik heb hetzelfde alleen dan ook met counterstrike source. Ik heb alles al opnieuw geinstaleert enzo als je de oplossing heb laat het me weten.