[Bf2] Kan niet online

Pagina: 1
Acties:

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-11 08:28

Cramthabam

Leef en laat leven

Topicstarter
Iemand enig idee waar het aan kan liggen dat ik niet online kan spelen?
Heb zaterdag een verse install van bf2 gedaan daarna de 1.2 patch eroverheen. Eerst bleef die hangen op het connecten. De rode 2 bleef maar draaien. Dit heb ik opgelost door de optie plawnow naar 0 te zetten. Ik zie nu vrij snel servers verschijnen maar kan niet connecten.
Hij geeft een melding van dat ik mijn netwerk settings moet na kijken.
Het rare ervan is dat ik gewoon kan internetten en enemy terrority wel online kan spelen.
Ik had iets gevonden van je key opnieuw erin zetten maar dit mocht ook niet baten?
De laatste dagen internet al afgezocht maar kan geen gelijk probleem vinden.

Iemand een idee?

Verwijderd

Firewall instellen?

• Cramthabam

Cramthabam

Leef en laat leven

Topicstarter
Windows Firewall staat uit. In de router heb ik heb ook al uitgezet maar wat heeft dat ermee te maken.
Ik kan voor de rest wel online.

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

heb je een experia box van kpn?

Verwijderd

Cramthabam schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:25:
Windows Firewall staat uit. In de router heb ik heb ook al uitgezet maar wat heeft dat ermee te maken.
Ik kan voor de rest wel online.
Dat heeft er alles mee te maken, misschien blocked je firewall bepaalde poorten die bf2 noodzakelijk vindt...

• Cramthabam

Cramthabam

Leef en laat leven

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 23:32:
[...]

Dat heeft er alles mee te maken, misschien blocked je firewall bepaalde poorten die bf2 noodzakelijk vindt...
Nou ik vind het vreemd aangezien er ook berichten zijn van mensen die niks hebben opgengezet en ik zou het wel moeten doen?

Maar mijn netwerk setup.
Ik krijg adsl van de livebox. Deze gaat naar een router heen(hier is de firewall dus van uitgezet). Dan kom ik nog twee routers tegen maar die draaien als bridge(normale switch zeg ik dan). Dan kom ik bij mijn pc waar de firewall dus uitstaat.

• Cramthabam

Cramthabam

Leef en laat leven

Topicstarter
BUMP kicker de kick.
Pagina: 1