Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Ik zou dit xp all in one codec pack installeren.. hoogst waarschijnlijk word alles dan gewoon weer af gespeeld. linkje
Verder kun je van www.free-codecs.com het all-in-one codec pack downloaden waardoor je ook alles wat video betreft kun afspelen of in ieder geval het grootste deel.. ik ben erg tevrede over dit pakket..
Verder kun je van www.free-codecs.com het all-in-one codec pack downloaden waardoor je ook alles wat video betreft kun afspelen of in ieder geval het grootste deel.. ik ben erg tevrede over dit pakket..
Inmiddels geprobeerd. Codec installatie ging als een zonnetje. Alleen helaas nog steeds geen audio in m'n avi'sarjanvr schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:53:
Ik zou dit xp all in one codec pack installeren.. hoogst waarschijnlijk word alles dan gewoon weer af gespeeld. linkje
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Ik mag aannemen dat je hebt gecontroleerd met het programma "gspot codec information appliance" of je eventueel een codec mist of welke je moet gebruiken..?
Voor de zekerheid nogmaals gecontroleerd. Volgens Gspot zou hij prima afspeelbaar moeten zijn. Dat is hij helaas niet.arjanvr schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:06:
Ik mag aannemen dat je hebt gecontroleerd met het programma "gspot codec information appliance" of je eventueel een codec mist of welke je moet gebruiken..?
Ik zal straks een miniclip maken en ergens uppen. Ben nieuwsgierig of hij het bij iemand anders wel doet ( of dat het dus misschien aan IUVCR zelf ligt ).
Ik heb twee ( bogus ) miniclips gemaakt :
mp3 audio http://www.flitspaal.nl/martin/mp3_audio.avi ( ca 1mb )
pcm audio http://www.flitspaal.nl/martin/pcm_audio.avi ( ca 1mb )
gspot info over de mp3_audio.avi
( 195kb )
[ Voor 22% gewijzigd door mkleinman op 23-02-2006 20:00 ]
Ik krijg ook geen geluid bij deze 2 filmpjes...
Kijk eens bij:
Start -> Settings -> Control Panel
Sounds and Audio Devices
Device volume: advanced
Options -> Properties
Adjust volume for: Recording
En dan kijken of daar niet een vinkje of volumeslidertje verkeerd staat
Start -> Settings -> Control Panel
Sounds and Audio Devices
Device volume: advanced
Options -> Properties
Adjust volume for: Recording
En dan kijken of daar niet een vinkje of volumeslidertje verkeerd staat
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Probleem is inmiddels opgelost. Ik heb alle codecs ( zowel audio als video verwijderd ) en k-lite codecpack geinstalleerd.
Achteraf gezien dus toch een codec probleem.
Achteraf gezien dus toch een codec probleem.
Pagina: 1