]XP 64] Nforce sata drivers - eindigt altijd in een BSOD*

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:09
Na lang zoeken en proberen, durf ik het aan om mijn vraag hier te stellen.
Ik heb een gloed nieuw systeem met:
-MSI Gforce 4 sli (S939)
-2x 512 mb ddr kingston (dual channel)
-Western digital 160 gb Sata II
-Amd athlon 64x 3200+ venice

Goed, alles in elkaar zetten ging goed maar toen wilde ik natuurlijk win xp 64 bit final erop zetten. Cd erin en hij boot netjes van cd. Setup start op en ik druk netjes op F6 om de sata drivers te installeren. Ik stop de diskette erin die ik van MSI kreeg druk op enter. Nu kan ik kiezen uit 4 drivers, die geen van alle goed zijn volgens de setup. dus dan druk ik maar op doorgaan met de installatie. Dan laad de setup nog een bestandje oid, en ik krijg een blauw foutmeldings scherm en kan alleen nog maar rebooten...

Ik heb nu echt geen idee hoe ik verder moet gaan.
In het bios heb de sata schijf al ingesteld en het bios ziet hem ook. maar de winxp setup vind van niet...
wat doe ik fout, en wat moet ik doen?

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb wel een idee hoe je verder moet gaan: [rml][ XP64] Windows XP x64 Driver en Software Topic - Deel 2[/rml]

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:09
Ik heb nu ook al nieuw pata / sata drivers geprobeerd, maar zonder effect. Ik selecteer ze netjes, hij gaat verder met de installatie, windows wordt gestart en ik krijg een blauw scherm.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je bent [rml]Opperhoof in "[ XP64] Windows XP x64 Driver en Software..."[/rml] daar al doorgegaan zie ik - ga ik dit topic sluiten, is wat zonde :)

Dit topic is gesloten.