Toon posts:

DOC Grens

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, nu met betere TS

Het verschil tussen Tweaking & Cooling Algemeen en Die-hard Overclocking & Cooling is nu of je onder of boven kamertemperatuur koelt. Ik vind dat wat kort door de bocht, met die grens duidt je alleen het verschil aan tussen Cooling Algemeen en Die-hard Cooling, jullie zijn het verschil tussen Tweaking Algemeen en Die-hard Overclocking vergeten. Dus er moet een extra criterium komen tussen die 2 subfora.

Mijns insziens valt hardmodden (soldeerbout e.d.) wat niet onder kamertemperatuur is wél onder DOC.

Dit stel ik dus voor:

DOC => onder kamertemp koeling/hardmodden.
TCA => boven kamertemp keeling/softmodden.

Lijkt mij beter, wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

is het nu niet zo dat 'Main-stream' dus een zalmannetje hier of daar of een eenvoudige watercooling in T&C valt en alles waar je zelf wat aan moet doen (modden) of extreme Vapochill's voor gebruikt etc. in DOC?

mij lijkt het dan vrij duidelijk opzich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat is dus nu juist het punt van Bluecold geloof ik ;)

Klinkt wat mij betreft logisch, maar ik heb totaal geen kennis van zaken wat dat betreft (ik clock wegens geluid liever under dan over).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

F_J_K schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:20:
Dat is dus nu juist het punt van Bluecold geloof ik ;)

Klinkt wat mij betreft logisch, maar ik heb totaal geen kennis van zaken wat dat betreft (ik clock wegens geluid liever under dan over).
bedoel ook volt modden door te solderen etc. :) dat is ook die-hard lijkt mij
terwijl je geheugentimings strakker zetten een algemene tweak is ;)
of je windows meer op Games inrichten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door GoldenSample op 22-02-2006 19:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wordt het hier nou gewoon doodgezwegen?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

De TCA/DOC moderatoren hebben dit topic gewoon nog niet gevonden :) . Ik zal eens kijken of ik ze te pakken krijgen.

edit:
Overigens is het niet zo gek, hoor, dat er niet binnen een dag gereageerd wordt ;) .

[ Voor 30% gewijzigd door JHS op 23-02-2006 23:15 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Hoi Bluecold,

Doordat ik zelf een paar dagen door omstandigheden niet online ben geweest reageer ik nu pas, niet omdat we je gewoon negeren ;)

De grens is voor alle duidelijkheid gelegt op vooral het koelings gedeelte, wil je echt die-hard bezig zijn met overklokken dan zal je toch al snel aan koelingsmiddelen komen die onder nul gaan :) Om je volt-mods bijvoorbeeld tot hun recht te laten komen, zal je echt een betere koeling moeten hebben als een waterkoeling als je begrijpt wat ik bedoel :)

De grens zoals hij nu staat is zo gesteld om het voor iedereen zo duidelijk mogelijk te houden, gaan we meer kriteria eraan vast plakken zal het onduidelijker worden :) Als jij vindt dat iets in DOC thuis hoort dan kan je het er altijd plaatsen, we zullen per indidueel geval bekijken of het ook echt in DOC hoort en niet in T&C, daar nemen we natuurlijk veel meer in ogenschouw als alleen of de koeling sub zero is :)

Nu moet ik er eerlijkheids halve wel bij vertellen dat ik een volt-mod o.i.d niet echt die-hard vindt :)

Verder maakt het natuurlijk niet echt uit waar een topic staat, of hij nu in DOC of in T&C staat, de aandacht is er toch wel :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Apen-nootjes schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:15:
Nu moet ik er eerlijkheids halve wel bij vertellen dat ik een volt-mod o.i.d niet echt die-hard vindt :)
Niet? :X Ik zie het mezelf (toch wel een Tweaker met 27k posts :+) nog niet doen hoor? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Osiris schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:19:
[...]

Niet? :X Ik zie het mezelf (toch wel een Tweaker met 27k posts :+) nog niet doen hoor? :?
Beetje hetzelfde als met Professional Networking & Servers.
Dat je een server hebt welke je binnen een bedrijf gebruikt maakt het niet PNS-waardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Apen-nootjes:
Als jij vindt dat iets in DOC thuis hoort dan kan je het er altijd plaatsen, we zullen per indidueel geval bekijken of het ook echt in DOC hoort en niet in T&C, daar nemen we natuurlijk veel meer in ogenschouw als alleen of de koeling sub zero is :) .
En als je echt twijfelt kan je natuurlijk lijkt me ook even contact met een moderator opnemen :) ?
Osiris schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:19:
[...] Niet? :X Ik zie het mezelf (toch wel een Tweaker met 27k posts :+) nog niet doen hoor? :?
Het onderscheid is express niet gelegd op gemiddelde tweaker vaardigheden, vermoed ik :) . De enigzins bovengemiddelde tweaker hoeft niet per sé een eigen subforum te hebben, zie * Erkens zijn vergelijking met PNS :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

JHS schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:26:
[...]
En als je echt twijfelt kan je natuurlijk lijkt me ook even contact met een moderator opnemen :) ?
Natuurlijk kan dat ook altijd :) twmods apendinges tweakers.net is het adres waar je ons op kan berijken mocht je echt twijfelen waar het hoort ;)
[...]
Het onderscheid is express niet gelegd op gemiddelde tweaker vaardigheden, vermoed ik :) . De enigzins bovengemiddelde tweaker hoeft niet per sé een eigen subforum te hebben, zie * Erkens zijn vergelijking met PNS :) .
Klopt JHS :) je moet DOC idd ongeveer hetzelfde zien, we hebben daar expres de lat om te posten hoog gelegt om te zorgen dat de mensen die dat hoge niveau hebben hun plekje op GoT blijven houden, deze waren ze een beetje aan het kwijtraken :)

[ Voor 25% gewijzigd door Apen-nootjes op 24-02-2006 14:18 . Reden: There was a hole in the matrix :o ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1