Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Norton Antivirus 2004] LiveUpdate lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-11 21:47
Ik heb net op de pc van m'n ouders Norton Antivirus 2004 opnieuw geinstalleerd omdat ik de vorige keer om de halve minuut ongeveer een irritante melding kreeg. Deze in de trant van dat ik LiveUpdate moet runnen omdat Norton niet bijgewerkt is. Als ik op LiveUpdate druk, geeft Norton een foutmelding dat ie op de achtergrond al bezig is met LiveUpdate terwijl ik hier niets van terug kan vinden.

Nu krijg ik nog steeds die irritante melding (er staat een "vraag niet meer hiernaar"-vakje, maar als ik dat aanvink komt ie net zo hard nog steeds om de halve minuut terug)... Hoe krijg ik deze weg en kan ik fatsoenlijk updaten? Ik zat er zelf aan te denken om op mijn pc te updaten en dan die bestanden in de map van de pc van m'n ouders te gooien, maar ik betwijfel of dan die irritante waarschuwing weg is en of dat werkt?

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Hoogstwaarschijnlijk zit LiveUpdate wel degelijk in de achtergrond te draaien.
Kijk eens in je Task Manager of er niets als 'LUALL.EXE' of 'LUCOMS~1.EXE' ofzo draait?

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

Denk dat je wat meer geduld moet hebben.
mocht het straks nog niet over 30min ofzo werken
herstart de pc
download de def files los zie link
installeer die en voila
http://www.symantec.nl/avcenter/defs.download.html

Verwijderd

Ik norton internet security 2004, daar zit norton anti virus ook bij, en ik heb net ge-update. Misschien dat het bij jou nu ook lukt.

succes

ow en even offtopic: Neobahamuth , jij hebt zeker 1984 gelezen?

Verwijderd

krijg de indruk dat meneer topic starten te snel is geweest met posten en dat het inmiddels al weer werkt.

Verwijderd

Gebeurt wel vaker denk ik:)

• Alm4riC
Maar ik krijg ook nog steeds een foutmelding als ik wil gaan updaten. Als ik dus op de knop "LiveUpdate" druk, krijg ik dus deze foutmelding (zit nu nog op school, maar als ik thuis ben zal ik de tekst van de foutmelding posten, net zo makkelijk natuurlijk) en dan kan ik schijnbaar niet updaten. Ik heb dezelfde versie van Norton AV2k4 op m'n eigen bak geinstalleerd maar daar doet ie het gewoon. Zou systeemherstel misschien werken? :?

Verwijderd

Download t handmatig zoals ParagonUnity zei.

Vraagje, stond er al een norton product op de pc voordat je deze installeerde? Misschien staan daar nog stukjes van op de pc.

• Alm4riC
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 19:51:
Download t handmatig zoals ParagonUnity zei.

Vraagje, stond er al een norton product op de pc voordat je deze installeerde? Misschien staan daar nog stukjes van op de pc.
Nee, stond nog geen Norton product hiervoor op. Ben nu ff bezig met die handmatige updates, kijken of dat wil lukken. Ik kan nu nog niet eens meer IE, FireFox of Deze Computer opstarten...echt te gaar voor woorden maar ik wil een herinstallatie uiteraard voorkomen.

EDIT: welke/wat voor stukjes? :?

[ Voor 4% gewijzigd door Alm4riC op 28-02-2006 15:17 ]

Verwijderd

Tja denk dat je wat anders hebt. Dan een rotte install van norton
dus..

http://housecall.trendmicro.com

ff online scannen

Verwijderd

Stukjes, ja, overblijfselen van een vorige norton installatie, maar bij jou is dat nu niet t geval

• Alm4riC
Pfff, kon de updates nog niet eens los downloaden. Dit via mijn pc gedaan...kon ik ze nog niet eens installeren. Pc helemaal brak dus heb ik Windows maar gewoon opnieuw geinstalleerd en nu werkt ie weer perfect. Probleem was dus niet opgelost maar had ik op een gegeven moment ook geen zin meer in want je kon echt niks meer :9

Thx iig :)

Verwijderd

tis iig fijn dat t opgelost is toch?:)
Pagina: 1