8mb abonnement werkt niet LED geeft 6mb aan

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Shoppie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:57
Een nieuw 8mb ADSL abonnement, maar de LED op het modem geeft maar 6 MB aan. Ook via speedtest.nl kom ik maar tot een 6MB verbinding. :'( Is dit provider modem of lijnprobleem?

Info:
  • BabyXL/Tiscali netwerk: via Speedlinq All-in 8064 abbonement.
  • Modem Allied data 810.
  • De firmware Copperjet 810 Upgrade voor het Baby XL netwerk van de Speedlinq site gedownload en geïnstalleerd.
Hoe kan het dat ik niet verder dan 6mb kom. Is hier door mij nog iets aan in te stellen of te meten? Iemand een idee? :?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

deze vraag is echt al heel vaak gesteld. Sluit je modem zonder splitter op de ISRA aan, reset hem even en haal je het dan nog niet, bel je ISP, dan kunnen zij dit verder onderzoeken (maar het kan inderdaad prima de max van je lijn zijn, dat kan "maar" 6mbit zijn).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Afstand tot je centrale?

• Shoppie
JvS schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:11:
deze vraag is echt al heel vaak gesteld. Sluit je modem zonder splitter op de ISRA aan, reset hem even en haal je het dan nog niet, bel je ISP, dan kunnen zij dit verder onderzoeken (maar het kan inderdaad prima de max van je lijn zijn, dat kan "maar" 6mbit zijn).
Helaas werkt dat ook niet. Zonder splitter bijft hij op 6mb steken :'(

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Jammer helaas, dan heb je pech..

Ik haalde met Wanadoo Family net de 10mbit a 11mbit, en das ver onder de 20mbit die hun zeggen te leveren. Ik zit 800 meter van de centrale af.

offtopic:
Overigens blij dat ik weer een echte provider heb, ipv Wanadoo

Ey!! Macarena \o/

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Van de speedlinq site:
Disclaimer: De down- en uploadsnelheden van onze producten kunnen variëren. Welke snelheid gehaald wordt is afhankelijk van een aantal factoren, zoals de kwaliteit van de koperdraad (telefoonlijn), afstand tot de centrale, modem of computer. Speedlinq biedt geen enkele garantie t.a.v. de te behalen snelheid.
;)

• Shoppie
Mijn postcode (Ypenburg) is niet bekend in de database van http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/. Ook bij speedtest.nl. niet.

Maar wat ik vergeten ben om te vermelden is dat de 8mb LED het wel heeft gedaan.

Toen ik het modem CopperJet 810 voor het eerst aansloot was de 8mb LED aan.

Toen kreeg ik een startscherm van het Tiscali netwerk. Maar ik kreeg toen nog geen IP adres. Na de ingangsdatum van mijn abonnement heb ik nu wel een IP adres (uitgegeven door Speedlinq) maar de 8mb LED blijft uit. :'(

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Neem even contact op met Tiscali. Dit soort topics komen hier vaak zat langs.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.