Nieuwe systeem-aanbiedingen??

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• MaxLaadvermogen
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:39
Het is wel errug rustig op "Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen".
Gebeurt er dan helemaal niets meer bij de supermarkten, bouwmarkten en mediamarkten?

Wie heeft er nog een leuk systeem gespot of heeft een preview van een aanbieding die binnenkort komt (Aldi???).

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Vanaf 1 maart een multimedia-laptop bij de Aldi, geloof voor €999,-, iets van 512 MB RAM, meer weet ik niet meer....

[ Voor 39% gewijzigd door Alex) op 22-02-2006 17:48 ]

We are shaping the future

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-01 13:35
Sorry, misschien is dit een flamebait na mijn ervaringen met een aantal uitzonderlijk ranzige producten van de Aldi, maar zijn dit geen baggerdingen? :p

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Groever schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:10:
Sorry, misschien is dit een flamebait na mijn ervaringen met een aantal uitzonderlijk ranzige producten van de Aldi, maar zijn dit geen baggerdingen? :p
Als ze niet werden verkocht dan zou het heus wel goed spul zijn. Daarnaast een laptop met 3 jaar garantie! die vind je niet voor zo'n prijs;) lkkr frisbeën met je medion laptopje!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

willy1986 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:40:
[...]

Als ze niet werden verkocht dan zou het heus wel goed spul zijn. Daarnaast een laptop met 3 jaar garantie! die vind je niet voor zo'n prijs;) lkkr frisbeën met je medion laptopje!
is inderdaad zo als hij het niet doet krijg je zo een nieuwe... simpel weg omdat ze d'r geen verstand van hebben :P

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Och, er zal vast nog een maand zijn waarin er niet zoveel pc-aanbiedingen zijn. :) Zodra er weer een nieuwe aanbieding is, zal het topic wel weer omhoog komen.

Met andere woorden; het komt allemaal wel goed. :P Wat betreft je laatste vraag, die kan je beter in het topic zelf stellen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.