Toon posts:

[Outlook 2002] Lege PST file *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb momenteel 2 mensen binnen ons bedrijf met hetzelfde probleem.
Binnen ons bedrijf maken we gebruik van MS Outlook 2002.
De 2 mensen hebben allebei een PST file van respectievelijk 55 MB en 860 MB groot.
Echter wanneer men deze opent in Outlook openen deze als lege mappen.
Je ziet dan alleen de folder deleted items en zelfs deze is leeg.
Als je in outlook kijkt naar de properties van de PST folder dan is deze ook 0 kb groot.
Enige wat ik zelf kan bedenken is dat de PST file is ge-encrypt.
Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen?

(had al diverse forums, MS knowledge base e.d doorgekeken maar kwam niks tegen wat hier op leek)
Alvast bedankt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Scanpst al gebruikt? Zo niet: doen :Y)

Dit gaat over MS Outlook, dus SA --> Officesuites en -software + kleine titeledit zodat het duidelijk is over welke app het gaat.

Edit: Oeh, je bent nieuw. Welkom!

Ik kom net in de GoT-search ook nog hersteld pst file met scanpst.exe is inhoud kwijt tegen -> /ResetFolders dus.

[ Voor 33% gewijzigd door F_J_K op 22-02-2006 16:33 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Idd ben ik hier nieuw. Scanpst al reeds gebruikt maar zonder resultaat.
De topic waarnaar je verwijst had ik ook al gezien en natuurlijk uitgebreid doorgelezen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ge-encrypt zou niks uit mogen maken. De files zijn ook niet read-only gemarkeerd?

Wat je overigens ook nog kan proberen (eerst kopie maken ;)):
1. Direct importeren naar een andere (nieuwe pst)
2. De pst file(s) koppelen aan het mail-account

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Het zou ook kunnen zijn dat men in outlook alle mails uit de pst file heeft delete. Outlook gooit deze niet echt weg uit de pst file (dit gebeurd pas als jem gaat compact'en) maar markeert deze als deleted. Dus de pst files hebben dan een grootte van x MB maar zijn eigenlek leeg. Je zou eens ff moeten google'en voor een pst file recovery tool en kijken of je zo de mails terug kan vinden.