Mijn Flickr; Sony A7iii
Ik heb zelf de 2x100W DIY versie thuis liggen. Niet gek op zich, zeker niet voor het geld. Maar de heilige graal is het zeker niet.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Verwijderd
Ik lees er ook goede dingen over.ikmattie schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:16:
iemand ervaring met deze versterker?
hier is hij getest en uitstekend bevonden, zeker als je kijkt dat je er maar 39 dollar ofzo voor betaalt.
dit is het bewuste apparaat:
[afbeelding]
Je kan de versterker zelf ook natuurlijk nog wat aanpassen?
De versterker voorzien van een degelijke voeding, netter kasje, aansluitingen etc.
Maar zijn deze versterkers in Nederland wel goed leverbaar?
Niet dat ik weet, maar bij thinkgeek.com kost hij 30 dollar excl verzendkostenVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:25:
[...]
Ik lees er ook goede dingen over.
Je kan de versterker zelf ook natuurlijk nog wat aanpassen?
De versterker voorzien van een degelijke voeding, netter kasje, aansluitingen etc.
Maar zijn deze versterkers in Nederland wel goed leverbaar?
Mijn Flickr; Sony A7iii
Tja, maak daar maar het dubbele van voordat je hem op tafel hebt. Dit is misschien een leuk alternatief:
http://www.41hz.com/main.aspx?pageID=118
Klinkt vermoedelijk ook nog iets beter
Verwijderd
Ziet er goed uit..echter ook lastig te solderen.deepspace schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:33:
Tja, maak daar maar het dubbele van voordat je hem op tafel hebt. Dit is misschien een leuk alternatief:
Comments zijn idd goed. Voeding fixen en luisteren maar!
Zo lastig is het solderen niet hoor. Ik heb amp1a, en die is denk ik een stuk lastiger, maar was ook prima te doen op zich (vind alleen de aansluitingen te dicht op elkaar zitten).
Al was de amp6 er nu eerder geweest dan had ik niet 100x hoeven huilen met die amp3's...
Wise enough to play the fool
Verwijderd
Aha, dus dat is al verbeterd. En hoe klinken ze bijv. in vergelijking met een Gainclone?deepspace schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:12:
Zo lastig is het solderen niet hoor. Ik heb amp1a, en die is denk ik een stuk lastiger, maar was ook prima te doen op zich (vind alleen de aansluitingen te dicht op elkaar zitten).
Aardig 'prutswerk' dus. Geen smeulende onderdelen hoop ik?teacher schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:19:
Al was de amp6 er nu eerder geweest dan had ik niet 100x hoeven huilen met die amp3's...
Hmm...zoals bij mij. Gister 2 draadbruggen op mijn (bijna afgeronde) 'gainclone' verkeerd aangesloten.
Na twee keer controleren het toch verkeerd doen, tsja nu ontdekken wat er kapot is..
Als ik het zo hoor is het toch een 'klusje'. maar goed als het geluidsbeeld goed is!
Geen idee, ik heb ze nooit samen kunnen horen. Wil heb ik kunen vergelijken met mijn Parasound en de Hypex UcD180 en 400 modules (en dan heb ik het hier over AMP1B van 41hz.com).Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:41:
Aha, dus dat is al verbeterd. En hoe klinken ze bijv. in vergelijking met een Gainclone?
Conclusie: De T-amp doet het in het hoog een beetje beter dan mijn Parasound. In het laag is ie echter geen match (kan ook niet anders). De UcD echter torent wel hoog boven de rest uit. De Parasound en T-amp haal je in een blinde test denk ik amper uit elkaar. De UcD daarintegen was overduidelijk beter. Maarja, je betaald ook een stuk meer
Verwijderd
Als je kijkt naar prijs/ kwaliteit verhouding doen de modules het dus goed.deepspace schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 00:58:
[...]
Geen idee, ik heb ze nooit samen kunnen horen. Wil heb ik kunen vergelijken met mijn Parasound en de Hypex UcD180 en 400 modules (en dan heb ik het hier over AMP1B van 41hz.com).
Conclusie: De T-amp doet het in het hoog een beetje beter dan mijn Parasound. In het laag is ie echter geen match (kan ook niet anders). De UcD echter torent wel hoog boven de rest uit. De Parasound en T-amp haal je in een blinde test denk ik amper uit elkaar. De UcD daarintegen was overduidelijk beter. Maarja, je betaald ook een stuk meer
Tenminste dat concludeer ik uit je verhaal.
Over de UcD amps lees ik ook goede dingen.
Tsja de prijs, gelukkig maar dat ze beter presteren!
Ja, zeker niet verkeerdVerwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 21:17:
Als je kijkt naar prijs/ kwaliteit verhouding doen de modules het dus goed.
Pagina: 1