Ik was op zoek naar een goedkope laserprinter dus gebruik gemaakt van Pricewatch. Daar vond ik Euromaxi.nl (de goedkoopste als je de verzendkosten meerekent)
Nou weet ik dat ik soms erg ongeduldig kan zijn maar ik vind het wel vreemd:
13 februari een brother laserprinter besteld voor 96 euro's. Netjes de volgende dag geld overgemaakt en heb daar ook een bevestigingsmail van. In die mail staat ook: zodra de bestelling verstuurd wordt krijg je nog een mail. Die mail kwam maar niet dus heb ik een mail gestuurd vragend om een orderstatus.
3 dagen later nog geen reactie. Emailadres nagekeken en dubbel check, weer mail gestuurd: geen reactie. Ondertussen al weer bijna 2 weken geleden dat ik hem besteld heb en niet eens een reactie gekregen.
Iemand anders slechte ervaringen met euromaxi?
Wat moet ik nu doen? geld terug laten boeken? of nog even wachten?
Bedankt Bart teklenburg.
Nou weet ik dat ik soms erg ongeduldig kan zijn maar ik vind het wel vreemd:
13 februari een brother laserprinter besteld voor 96 euro's. Netjes de volgende dag geld overgemaakt en heb daar ook een bevestigingsmail van. In die mail staat ook: zodra de bestelling verstuurd wordt krijg je nog een mail. Die mail kwam maar niet dus heb ik een mail gestuurd vragend om een orderstatus.
3 dagen later nog geen reactie. Emailadres nagekeken en dubbel check, weer mail gestuurd: geen reactie. Ondertussen al weer bijna 2 weken geleden dat ik hem besteld heb en niet eens een reactie gekregen.
Iemand anders slechte ervaringen met euromaxi?
Wat moet ik nu doen? geld terug laten boeken? of nog even wachten?
Bedankt Bart teklenburg.