Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Euromaxi.nl - wel betaald geen antwoord

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• AZT3K
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-11-2020
Ik was op zoek naar een goedkope laserprinter dus gebruik gemaakt van Pricewatch. Daar vond ik Euromaxi.nl (de goedkoopste als je de verzendkosten meerekent)
Nou weet ik dat ik soms erg ongeduldig kan zijn maar ik vind het wel vreemd:

13 februari een brother laserprinter besteld voor 96 euro's. Netjes de volgende dag geld overgemaakt en heb daar ook een bevestigingsmail van. In die mail staat ook: zodra de bestelling verstuurd wordt krijg je nog een mail. Die mail kwam maar niet dus heb ik een mail gestuurd vragend om een orderstatus.
3 dagen later nog geen reactie. Emailadres nagekeken en dubbel check, weer mail gestuurd: geen reactie. Ondertussen al weer bijna 2 weken geleden dat ik hem besteld heb en niet eens een reactie gekregen.

Iemand anders slechte ervaringen met euromaxi?
Wat moet ik nu doen? geld terug laten boeken? of nog even wachten?

Bedankt Bart teklenburg.

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:51
Je zou ze kunnen bellen. Dan kunnen ze moeilijk niets van zich laten horen ;)

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-10 21:00
Los van de rest van je verhaal, een "geld teruboek" formulier bestaat niet, dus dat is geen optie.

Kun je ze niet gewoon bellen?

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 20:28

job

Belletje lijkt me handig:
telefoonnummer staat hier: http://www.tweakers.net/shopsurvey/5342

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ervaringen met Euromaxi kun je delen en vinden via de Shop Survey, daar kun je ook andere contactgegevens vinden. Dit forum is hiervoor niet een optie, een slotje wel.

Dit topic is gesloten.