Ze vroegen mij op mijn stage of het mogelijke is om informatie uit AssemblyInfo.cs op te vragen. Ik ben wat gaan zoeken, maar het is mij tot dusver nog niet gelukt. Het zal vast wel mogelijk zijn op een of andere manier, maar ik heb het tot dusver dus nog niet ontdekt.
Ik zal wel iets met System.Reflections moeten gaan doen, en door middel van Assembly.GetAssembly() ofzo iets moeten gaan doen.
Ik wil dus de informatie uit AssemblyDescription tevoorschijn toveren
We willen dit doen, om in de log bij te houden welke versie van een plugin is geladen.
Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Ik zal wel iets met System.Reflections moeten gaan doen, en door middel van Assembly.GetAssembly() ofzo iets moeten gaan doen.
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| using System.Reflection; using System.Runtime.CompilerServices; [assembly: AssemblyTitle("")] [assembly: AssemblyDescription("test")] [assembly: AssemblyConfiguration("")] [assembly: AssemblyCompany("")] [assembly: AssemblyProduct("")] [assembly: AssemblyCopyright("")] [assembly: AssemblyTrademark("")] [assembly: AssemblyCulture("")] |
Ik wil dus de informatie uit AssemblyDescription tevoorschijn toveren
We willen dit doen, om in de log bij te houden welke versie van een plugin is geladen.
Kunnen jullie mij hiermee helpen?
[ Voor 31% gewijzigd door Bint op 22-02-2006 15:07 ]
Memories of yesterday, will grow, but never die