Sinds een paar weken ben ik tevreden gebruiker van het MCE2005 besturingssysteem: muziek, films, tv etcetera, alles werkt gewoon heerlijk. Echter is er iets wat me laatst opviel, namelijk dat de harde schijf continu bezig is met lezen en schrijven tijdens het TV kijken. Tevens bleek dat in korte tijd het gebruikte HDD-gedeelte zeer gefragmenteerd was.
Ook blijkt dat onbedoeld tijdens TV alles wordt opgenomen vanaf het moment dat de TV-modus wordt ingeschakeld. Zo kan ik na een half uur kijken gewoon weer helemaal ''terugspoelen'' naar het moment dat ik inschakelde.
Wat doe ik fout of wat moet ik in de instellingen veranderen? Of hoort dit misschien standaard zo? Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ook blijkt dat onbedoeld tijdens TV alles wordt opgenomen vanaf het moment dat de TV-modus wordt ingeschakeld. Zo kan ik na een half uur kijken gewoon weer helemaal ''terugspoelen'' naar het moment dat ik inschakelde.
Wat doe ik fout of wat moet ik in de instellingen veranderen? Of hoort dit misschien standaard zo? Alvast bedankt voor jullie hulp.