Ik werd vandaag gebeld door een verkoper van de Orange helpdesk. Orange neemt Wanadoo (of Wanadoo neemt Orange) over en daarom gaat men vanaf maart internet verbindingen aanbieden. Aangezien ik al een tijd klant ben werd met veel bombarie aangekondigt dat ik daarom als 'cadeau' een jaar gratis internet + telefonie kan krijgen! 
Specs:
Wanadoo
20mbit down 1mbit up.
Geen datalimiet / mailadressen etc.
De voorwaarde is dat je nog minimaal een jaar abonnee blijft van Orange met een free abonnement van 22,50 of hoger. Aangezien ik dat al heb maakt dat niet veel uit.
Ook zit je niet vast aan het internet abonnement. Je kan het na een jaar gewoon opzeggen.
Ik krijg de papieren volgende week binnen en dan maar eens even kijken. Je hebt een half jaar bedenktijd volgens de verkoper.
Iemand al een soortgelijk telefoontje gehad of zelfs ervaringen?
Klinkt wel interessant!
[edit]
Ik heb op dit moment een Orange Free abonnement. Met Wanadoo heb ik nog niets te maken gehad. Ook heb ik een Demon dsl (tiscali) verbinding die in maart/april afloopt. Het is idd nog even uitzoeken hoe de migratie in zijn werk gaat.
Specs:
Wanadoo
20mbit down 1mbit up.
Geen datalimiet / mailadressen etc.
De voorwaarde is dat je nog minimaal een jaar abonnee blijft van Orange met een free abonnement van 22,50 of hoger. Aangezien ik dat al heb maakt dat niet veel uit.
Ook zit je niet vast aan het internet abonnement. Je kan het na een jaar gewoon opzeggen.
Ik krijg de papieren volgende week binnen en dan maar eens even kijken. Je hebt een half jaar bedenktijd volgens de verkoper.
Iemand al een soortgelijk telefoontje gehad of zelfs ervaringen?
Klinkt wel interessant!
[edit]
Ik heb op dit moment een Orange Free abonnement. Met Wanadoo heb ik nog niets te maken gehad. Ook heb ik een Demon dsl (tiscali) verbinding die in maart/april afloopt. Het is idd nog even uitzoeken hoe de migratie in zijn werk gaat.
[ Voor 19% gewijzigd door Paquito op 22-02-2006 14:24 ]