Toon posts:

medion laptop niet open krijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 344 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier een medion laptop p3 1 ghz aldi aanbieding 4 , 5 jaar terug .
Afin , de dvd speler is dus kapot die wil ik vervangen voor een nieuwe heb nu alle schroeven eraf die ik kan vinden en nog wil die niet open hij klemt nog ergens in het midden . Iemand een handleiding of tips want straks trek ik het plastic kapot is jammer .

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:21
Vaak als hij in het midden klemt, moet je er eerst het keyboard afkrijgen en zitten er dan schroeven daaronder. :)

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-02 19:05

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

zoek eens voor schroeven bij het toetsenbord. ie: eerst tobo eruit en dan de verborgen schroeven losdraaien

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik hoop dat je er komt met het tobo. Heb eens een asus gehad waarbij alle covers eraf moesten die er maar op zaten. Geen pretje, zeker niet omdat die asus nogal "stroef" ineen zat.

Medion staat er nu ook wel om bekend niet echt "onderhoudsvriendelijk" te zijn. Hoop dat het je lukt zonder al te veel problemen.

Kijk trouwens ook naar haaksystemen of dergelijke. Het is dikwijls dat kappen met een plastiek klepje ergens achter blijven 'haken'

Life is simple, make choices, don't look back...

Verwijderd

Topicstarter
Fire69 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:06:
Vaak als hij in het midden klemt, moet je er eerst het keyboard afkrijgen en zitten er dan schroeven daaronder. :)
alle kapjes zijn eraf wacht ik maak foto Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/2130/mvc012f8ue.jpg

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 14:53

Haan

dotnetter

Bij mijn laptop zit de dvd-drive gewoon met 1 schroefje aan de onderkant vast. Dan kan je de drive er zo uithalen door aan de lade te trekken :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
deze niet :|

• Fire69
Maak eens een deftige foto :)
Van boven- en onderkant dan.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar daar zie je dus niks op alle schroefjes die je kan zien zijn er uit heb een hele verzameling van stuk of 20 inmiddels 8)7

hij klemt in het midden maar waar

• Fire69
Bedoel je dan dat de plastic van de cover dat rond dat mem-reepje klemt of is het ergens anders.

ps:
Ik hoop dat je onthouden hebt welk schroefje van waar komt, anders hou je straks wel misschien een dooie laptop over ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok hij is open nieuwe dvd speler zit erin alleen weer een nieuw probleem de aansluiten voor de touch pad van de muis weet niet waar dat ding in moet

• Tinus
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:43:
ok hij is open nieuwe dvd speler zit erin alleen weer een nieuw probleem de aansluiten voor de touch pad van de muis weet niet waar dat ding in moet
hij past maar op 1 stekkertje dat er dicht in de buurt zit, smal en wit is ie geloof ik.

offtopic:
Tinus zoekt nog zo'n laptop voor spare parts, mijne is kapot :|

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

Verwijderd

Topicstarter
dat stekkertje klopt alleen waar ik hem aansluit al sla je me dood ik maak ff een foto ( ) Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/5539/mvc013f9oo.jpg

Volgens mij moet hij tussen die 2 ijzeren klipjes boven het sieral num 8)7 weet alleen niet hoe

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:40
Tinus schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:47:
[...]

offtopic:
Tinus zoekt nog zo'n laptop voor spare parts, mijne is kapot :|
Ik vrees voor de TS dat er binnenkort wat spare parts op de markt komen... ;)

Maar serieus: je hebt alles uit elkaar gehaald zonder erop te letten wat waaruit kwam? Damn... :D
Is er niet nog een foto waar dat ding in aangesloten toestand op staat?

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb alles onthouden ben niet gek dit is ook niet mn laptop ik maak hem alleen wacht nog wat fotos deze heb ik vergeten waar te plaatse

Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/4909/mvc014f7aj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/8424/mvc015f0tp.jpg

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

Tip, maak een foto met voldoende licht. desnoods een felle lamp.
hier is dus echt niets op te zien.

• Tinus

Tinus

shit happens

DAMN !!! je hebt de connector van de print getrokken !! :X

Eerste foto van je laatste post, de conncetor zit nog aan het band/foliekabeltje !!
die connector ZAT gesoldeerd op de plek boven de tekst "08-204111"

[ Voor 66% gewijzigd door Tinus op 22-02-2006 17:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat is van de toetsenboord die kan je zo in een speciale gleuf doen is niks mee aan de hand , maar die van de touchpad 8)7

Ok wat nu solderen ??

• Tinus

Tinus

shit happens

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:14:
dat is van de toetsenboord die kan je zo in een speciale gleuf doen is niks mee aan de hand , maar die van de touchpad 8)7

Ok wat nu solderen ??
ja, dat word solderen ja, wel priegelwerk met dat SMD-spul, ik hoop dat je soldeerbout een kleine scherpe punt heeft

(anders kan je hem altijd aan mij doneren hoor ;) )

Pagina: 1