Frontpage loopt vast door ad?

Pagina: 1
Acties:

• vanenkelen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:56

vanenkelen

uhmmm.....speechless

Topicstarter
Ik heb vanmorgen al vijf keer gehad dat IE vastloopt op de frontpage. Het gebeurt iedere keer als er een microsoft ad in beeld is van "Windows Server System - Lees hier het verhaal". Ik zit op m'n werk dus kan geen screendumpje posten. Die advertentie zit dan helemaal door de lay-out heen en is dan half zichtbaar. Hij zit soms tussen de berichten in (zoals normaal bij Ads), maar als de FP vastloopt zit hij achter/door de linker menu balk met pricewatch, V&A enz. Als ik IE opnieuw opstart en deze advertentie niet in beeld is werkt de FP prima. Kan niet testen met Firefox.

IE versie: 6.0 met Sp2 en alles erop en eraan.

Anderen hier ook last van? Of ligt het aan mij (plugin, java, flash, proxyserver van werk, weet ik veel?)

• SimplyMe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03 15:23

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

Ik heb het zelfde probleem.
mijn iexplorer loopt vast en het enige dat ik dan nog kan doen is IE afsluiten.
gelukkig blijven de overige windows wel gewoon actief dat ik niet elke keer alles kwijt ben.

ik heb ook IE versie: 6.0 met Sp2

en het zou best aan de proxy kunnen liggen want als ik op bijvoorbeeld onzin.com een film probeer te openen dan moet ik ook langs de proxy en daar heb ik nog geen wachtwoorden van.

• vanenkelen

vanenkelen

uhmmm.....speechless

Topicstarter
Idd alle andere vensters blijven gelukkig open als je dat venster hardhandig (taskmanager) uitzet.

Normaalgesproken heb ik nooit problemen met filmpjes, streaming media enzo dus wat dat betreft zou de proxyserver geen probleem moeten (kunnen) zijn.

• Intergalactrick
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-03 09:10
Ik weet niet of dit ermee te maken heeft, maar de Frontpage blijft maar refreshen. :{

Werk met Firefox overigens.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Intergalactrick: Bedoel je dat het laadbalkje blijft 'lopen' of dat de pagina steeds opnieuw start met laden? Indien het laatste: heb je dat niet toevallig ook zo ingesteld :? .

DM!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Intergalactrick schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:49:
Ik weet niet of dit ermee te maken heeft, maar de Frontpage blijft maar refreshen. :{

Werk met Firefox overigens.
Zie ook Frontpage in een loop?, een bug die inmiddels is gefixt.

• AlteKiet
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:05
Ik heb er ook last van met firefox. Het komt ook voor bij andere sites zoals webwereld.nl en heeft steeds te maken met de advertentie van "windows server system". Die waarbij de helicopter de batterijen in de kantoorflat plaatst.

Als de advertentie laadt, vallen alle tcp/ip verbindingen weg. De grijze advertentie wordt weergegeven, maar het filmpje erin niet. Geen internet meer, maar ook activesync heeft geen verbinding meer met m'n pda.

Is er al een oplossing voor dit probleem? Heeft het te maken met de flash plugin?

[ Voor 4% gewijzigd door AlteKiet op 25-03-2006 13:24 ]

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Harm schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:33:
[...]

Zie ook Frontpage in een loop?, een bug die inmiddels is gefixt.
Gefixed? Nope. Afgelopen weken nog last van gehad.

Maar terug on-topic: ik heb de afgelopen tijd regelmatig het probleem dat Firefox crashed op de frontpage wanneer er een banner van Atari geladen wordt. Op andere sites waar die banner ook gebruikt wordt gebeurt hetzelfde :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wildfire schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:35:
[...]

Gefixed? Nope. Afgelopen weken nog last van gehad.
Gefixed in de trunk; zal ws met Ff 1.5.0.2 meekomen ;)

Intentionally left blank

• vanenkelen

vanenkelen

uhmmm.....speechless

Topicstarter
vanenkelen schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:31:
Ik heb vanmorgen al vijf keer gehad dat IE vastloopt op de frontpage. Het gebeurt iedere keer als er een microsoft ad in beeld is van "Windows Server System - Lees hier het verhaal". Ik zit op m'n werk dus kan geen screendumpje posten. Die advertentie zit dan helemaal door de lay-out heen en is dan half zichtbaar. Hij zit soms tussen de berichten in (zoals normaal bij Ads), maar als de FP vastloopt zit hij achter/door de linker menu balk met pricewatch, V&A enz. Als ik IE opnieuw opstart en deze advertentie niet in beeld is werkt de FP prima. Kan niet testen met Firefox.

IE versie: 6.0 met Sp2 en alles erop en eraan.

Anderen hier ook last van? Of ligt het aan mij (plugin, java, flash, proxyserver van werk, weet ik veel?)
Ik heb er weer last van. Frontpage loopt helemaal vast als de microsoft ad van "Windows Server System - Lees hier het verhaal" verschijnt. Ik zit nu op een andere computer dan de vorige keer, wel weer op het bedrijfsnetwerk achter een proxyserver.

Het zal wel aan mij liggen, aangezien er niet echt andere reacties op gekomen zijn, misschien iemand een tip hoe dit op te lossen?

AD-blocker mocht niet toch ;-)
Pagina: 1