DVD BF2: Special Forces wordt niet gelezen

Pagina: 1
Acties:

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik had dit ook al in het grote Battlefield 2 topic geplaatst, maar om daar vervuiling tegen te gaan post ik het hier nog maar een keer :)

Klein probleempje,

Ik heb net het uitbreidingspakket Special Forces gehaald, omdat hij me leuk leek, en ik die unlocks graag wilde. Ik doe de dvd in mijn dvd station, er gebeurd even niks en opeens begint hij heel regelmatig te ratelen en te piepen. Echt zo van krrrr... IEK...krrrr...IEK, en als ik de dvd er niet uithaal blijft hij gewoon zo doorgaan. Toen ik hem er net uithaalde leken er zelfs hele kleine krasjes op te komen.

Als ik bij Deze Computer kijk, zie ik hem niet staat, hij leest hem dus niet. Andere dvd's doen het wel gewoon, en de Special Forces dvd doet het op een andere pc (net even getest) ook gewoon :?

maniacshouse zei in het BF2 topic iets over firmware updaten, dit had ik gedaan maar nog steeds hetzelfde resultaat (piepen en kraken; DVD wordt niet gelezen)

Ik heb een Toshiba Samsung DVD-speler, alleen toen ik met Everest (scan-je-pc-hardware-progje) keek, zag ik meerdere schijven staan, en ik wist niet echt wat nou mijn echte schijf was

Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/7836/dvdspelers6sq.jpg

Ik had firmware voor die onderste, die TSSTcorp CD/DVDW TS-H552U gedownload, dat stond op de Samsung site, maar is dit wel het goede?

Weet iemand welke firmware ik moet updaten?, alvast bedankt iig :)

[ Voor 7% gewijzigd door Equalized op 22-02-2006 10:22 ]

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

• Equalized
Heb het ondertussen wel opgelost, maar wel jammer dat dit forum niet zo drukbezocht is, omdat je bij elk vraagje op het BF2 topic (waar al de kenners zitten) doorgewezen wordt naar P&V. (Ook wel logisch hoor). :Y)

sar·cas·me (het ~)

Verwijderd

Welke firmware heb je gebruikt, of heb je het anders opgelost?

• Equalized
Ik had de firmware upgedate (hij bleek inderdaad verouderd te zijn). Na de firmware update weer hetzelfde verhaal, gepiep en gekraak, nu ook bij het opstarten van mijn pc hoor ik steeds een korte piep (die ik eerst niet had). Geen vooruitgang dus, toen heb ik op een andere pc de inhoud van de dvd via lan naar mijn eigen pc gesleept, en zo geinstalleerd.

Dus wel gelukt, alleen niet op de manier waarop het eigenlijk zou moeten. (heb er gelukkig verder nooit last van dat dvd's niet gelezen worden)

sar·cas·me (het ~)