Toon posts:

De knopjes 'Reageer' en 'Beoordeling insturen'.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik 's ochtends nog slaperig achter mijn computer zit en al vast eens over een reactie op de frontpage wil nadenken wil het nogal eens gebeuren dat ik perongeluk op 'Beoordeling insturen' klik. Dit komt omdat deze knop groter is en opvallender. Ook ziet hij er uit als een gemiddeld 'reageer' knopje op andere html-sites. Mischien een idee om hier wat aan te doen? Dit kan door bijvoorbeeld 'Beoordeling insturen' op een minder nadrukkelijke plek neer te zetten.

Iets om over na te denken, mischien herkennen meerdere t.net'ers het.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Misschien eerst je bril opzetten of lenzen in doen?

Als je dat verschil niet ziet, moet je misschien eerst aan de koffie ofzo.

Ik herken het dus niet, ben er net speciaal voor naar de FP gegaan, maar de ene is een button, de andere niet. Duidelijk verschil zat lijkt me zo.

Ey!! Macarena \o/

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:19

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Eerst wakker worden, lijkt mij de eenvoudigste oplossing. ;)

Verwijderd

Topicstarter
voor de duidelijkheid, het gebeurd me zowiezo vaak genoeg, niet alleen 's ochtends :p

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:58

Inge Janse

post-l33t

With _Dreams. Ik vraag me af welke button er meer prominentie verdient: 'Reageer' of 'Beoordeling insturen'. Mij lijkt de tweede meer een geavanceerde optie die vooral door kenners wordt gebruikt en daarom minder prominentie verdient dan de Reageer-knop; kenners weten namelijk wel waar ze hun gereedschap moeten vinden. Ik ben daarom ook een voorstander van een cosmetische verandering aldaar.

ingejanse.nl: dingen die ik doe

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Overigens, als je geen moderaties hebt gedaan, heeft "beoordeling insturen" geen enkel effect. Erg rampzalig is die vergissing dus niet.

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:38
Het gebeurt mij ook regelmatig, maar ik had ook (zoals polaris zegt) al geconstateert dat je gewoon op 'back' kan drukken en doorgaan. Het is niet alsof je dan het topic niet mag modereren; er gebeurt eigenlijk niets.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik loop hier al een tijdje rond en reageer ook wel eens (en ja, ik modereer nog wel eens ook)...... maar dit is de eerste keer dat ik dit probleem beschreven zie worden.
Pagina: 1

Let op:
[html][norml][/norml][/html]