ATI support e-mail?

Pagina: 1
Acties:

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 19:12
Ik weet niet zeker of ik dit hier moest plaatsen, maar kon geen andere plek bedenken.

ik wil graag ati maillen over mijn sapphire 9800 pro, als ik boven de 5.10 catalyst ga, worden er zeer grote stukken van me tv-out weg geknipt, dit is met 5.10 ook als ik videomodus aanvink, maar die kan je ook weer uitzetten, bij 5.11 en hoger NIET als ik een filmpje aan heb, Ik op de site gekeken tot mijn verbazing zie ik nergens een contact formulier? alleen knowledgebase en registratie enzo, maar geen email voor feedback? kan iemand mij misschien aan een manier helppen zodat ik dit bij ati kan meldden en zien of ze er iets aan kunnen doen bij de nieuwe catalyst?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Verwijderd

Sowieso lijkt het me verstandiger dat je naar Sapphire emailed. Omdat het een Sapphire kaart betreft kan die zijn eigen BIOS en add-on's op de ATI hebben aangebracht.

Voor de ATI site : http://www.ati.com/companyinfo/contact/index.html

Rage3d is een uitgebreide ATI community site waar ook veel catalyst programmers komen, leg daar anders eens je probleem neer, vaak sneller antwoord dan een email : http://www.rage3d.com/

Succes

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Tiduz schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 03:31:
Ik weet niet zeker of ik dit hier moest plaatsen, maar kon geen andere plek bedenken.

ik wil graag ati maillen over mijn sapphire 9800 pro, als ik boven de 5.10 catalyst ga, worden er zeer grote stukken van me tv-out weg geknipt, dit is met 5.10 ook als ik videomodus aanvink, maar die kan je ook weer uitzetten, bij 5.11 en hoger NIET als ik een filmpje aan heb, Ik op de site gekeken tot mijn verbazing zie ik nergens een contact formulier? alleen knowledgebase en registratie enzo, maar geen email voor feedback? kan iemand mij misschien aan een manier helppen zodat ik dit bij ati kan meldden en zien of ze er iets aan kunnen doen bij de nieuwe catalyst?
Tip: Registreer je eens... je zult zien dat er dan een wereld aan opties opengaat, zoals het insturen van "Tickets" via je "My Support"-tabblad. ;) Deze probleem-tickets kan je echt stap voor stap volgen zodat je precies ziet in welke behandelfase het zit.

Dus... registreer je en je kan problemen insturen. Als het goed is kan je dan ook een bepaald programmaatje downloaden wat een soort memory dump maakt van je systeem zodat ATi kan bepalen wat je allemaal hebt draaien en of dit voor eventuele conflicten kan zorgen.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

• Tiduz
thanks, ik heb bij sapphire nu een ticket ingeleverd, wist niet dat ik daarop moest klikken (dacht dat dat voor de telefoon was), nu afwachtten :)

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Verwijderd

Ik moest ook oude drivers gebruiken voor m'n 9800pro van sapphire, anders was hij erg onstabiel. Ik gebruikte geloof ik zelfs 4.7 . Ben benieuwd wat ze erop zeggen ;)

• Tiduz
ze hebben me vraag verkeerd begrepen blijkbaar: reply van sapphire was: turn off your tv-out. (kort samengevat)

laat ook maar zitten heb er geen zin meer in, volgende kaart word een nvidia :>

Pagina: 1