Toon posts:

Toegang Nieuws Sport en TV

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste crew,

Ik kreeg een link van een iemand naar een topic in het forum Nieuws Sport en TV, waar ik tot mijn verbijstering niet in kon. Dit lijkt mij niet een elitair forum o.i.d, dus zou er er enige uitleg mogelijk zijn? Heel erg bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

UIt de LA-faq:
HK / SG / NSTM... wat is dat allemaal?
Als je deze afkortingen niet kent, dan is de kans aanwezig dat je nog geen toegang tot deze subfora hebt. Het kan kloppen dat je deze fora niet ziet, of dat linkjes een 'not_allowed' opleveren. SG, NSTM, TF en de HK zijn nu eenmaal niet de core-business van GoT. GoT is als hoofddoel computergerelateerd en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nogal wat mensen op GoT kwamen om alleen maar te chatten in plaats van te helpen, zijn deze fora voor een net geregistreerde gebruiker verborgen. Als je toegang wilt krijgen tot deze fora, hoef je alleen maar in de technische fora te laten zien dat je geïnteresseerd bent in computers en randapparatuur. Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je namelijk vanzelf te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat en 50 of meer posts op het forum geplaatst hebt. Zie ook Techposts afgeschaft. Tegenwoordig krijg je niet meer automatisch toegang tot de Tweakers Huiskamer; dit gaat via een simpele aanvraagprocedure die je samen met alle andere regeltjes hieromtrent kunt vinden in de HK-toegangsregels.
:)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh... bedankt voor het antwoord. ;(

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Blijkbaar ben je dus niet zo chatgek als je zelf dacht :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 22:38

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 00:04:

Dit lijkt mij niet een elitair forum o.i.d, dus zou er er enige uitleg mogelijk zijn?
Nee, het is niet de bedoeling om dat forum 'elitair' te maken, de postdrempel is vooral om te voorkomen dat mensen zich enkel registreren voor die algemene fora.
Het zijn 'extraatjes' naast de technische vragen en discussie :)

als iemand de 50 posts gehaald heeft (en meer dan 30 dagen lid is), krijgt hij automatisch de nacht erna toegang (het toegangsscript loopt 's nachts) tot deze fora.
Dat gaat verder geheel automatisch en daarop is geen verdere controle.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen