Als ik normaal op het knopje drukte "draw layer"(in dreamweaver), dan krijg ik eerst zo'n sleepvakje waarmee je de layer kan drawen. Echter sinds een uur of iets werkt dit op een of andere vage manier niet meer. Ik heb echt alle opties geprobeerd aan en uit te zetten maar niets werkt. Als ik gewoon in frontpage een layer draw dan werkt het wel gewoon. Laad ik hem vervolgens in dreamweaver geeft dreamweaver dezelfde fout als wanneer ik het in dreamweaver zelf probeer.
Als ik de pagina vervolgens op in internet explorer of firefox dan krijg ik gewoon mn layer te zien waar ik hem ook heb getekend in frontpage.
Ik heb even twee screenshots bijgevoegd om eea te verduidelijken. Waarschijnlijk heb ik een of andere toetsencombinatie gedrukt waardoor ik een optie aan/ uit heb gezet waardoor het nu ineens niet meer werkt.
www.xs4all.nl/~petrus23/draw.JPG
www.xs4all.nl/~petrus23/resultaat.jpg
www.xs4all.nl/~petrus23/code.JPG
www.xs4all.nl/~petrus23/result2.JPG
Nogmaals, ik heb echt van alles geprobeert maar niets werkt
laat maar, ik heb de oplossing al gevonden
Als ik de pagina vervolgens op in internet explorer of firefox dan krijg ik gewoon mn layer te zien waar ik hem ook heb getekend in frontpage.
Ik heb even twee screenshots bijgevoegd om eea te verduidelijken. Waarschijnlijk heb ik een of andere toetsencombinatie gedrukt waardoor ik een optie aan/ uit heb gezet waardoor het nu ineens niet meer werkt.
www.xs4all.nl/~petrus23/draw.JPG
www.xs4all.nl/~petrus23/resultaat.jpg
www.xs4all.nl/~petrus23/code.JPG
www.xs4all.nl/~petrus23/result2.JPG
Nogmaals, ik heb echt van alles geprobeert maar niets werkt
laat maar, ik heb de oplossing al gevonden
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 01:04 ]