[Exchange] Mail ophalen via HTTP en omzetten naar POP3

Pagina: 1
Acties:

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:46
Hallo,

Ik zou graag de mail van een provider willen uitlezen via POP3. Nu word dit helaas niet zo aangeboden.

Ik kan echter wel mijn mail via de HTTP van outlook ophalen via http://webmail.voorbeeld.nl/exchange/gebruikersnaam. Nu heeft de webmail van een andere email adres van mij de optie multipop waarmee ik meerdere mailboxen kan bekijken via 1 webinterface.

Wat ik graag zou willen is een tool die dat exchange (2003) HTTP verkeer convert naar POP3 en zo beschikbaar kan stellen voor mijn multipop account.

Weet iemand hier of een dergelijke tool bestaat?

Ik heb al wel het e.e.a gezocht op internet. Ik kan helaas alleen maar software vinden die dit kan doen voor HTTP diensten zoals jahoo, gmail en hotmail. Voor exchange kan ik hem niet vinden.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-08 15:24
Als je Outlook gebruikt kun je gewoon aangeven dat je e-mailberichten via HTTP wilt downloaden. Als adres geef je het adres dat je in je startpost geeft op.

Sorry, post verkeerd gelezen 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Joen op 21-02-2006 21:34 ]

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 11:18
kun je niet al je mail automatisch forwarden naar deat multidrop adres ?>

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-08 20:19
Forwarden gaat in ieder geval wel. Ik doe dat met mijn mail van school. Adres is hetzelfde als dat voorbeeld (goed ingevuld dan). Da kan je natuurlijk niet mail verzenden via dat adres. Zover ik weet dan...