Toon posts:

problemen met 700 MB cd's branden.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het volgende probleem, ik hoop dat iemand me erbij helpen kan.

Ik heb sinds kort problemen met het branden van 700 minuten cd's. ik probeer 1 file van 690 MB op een cd te branden en dat levert elke keer een cd op die niet inleesbaar is in een gewone cd-speler. Als ik hem in de brander stop, kan ik hem met het brandprogramma wel inlezen, aar windows geeft dan gewoon aan dat het een lege cd is. Het brandprogramma echter zegt dat er een open sessie op cd cd staat. ik kan zelfs nog bestanden toevoegen (multisession, maar ook die kan ik dan niet inlezen.
En wat ik ook doe, ik kan de cd(s) niet afgesloten krijgen. ik heb meerdere brandprogramma's gebruikt, nl easy cd creator, Nero 5, CDRWIn, en als laatste PSXcopy2000.

Een 74 minuten cd met kleinere bestanden kunnen wel probleemloos worden gebrand.

Natuurlijk heb ik zelf al het een en ander uitgezocht, ik heb de brander in een andere computer gestopt, zonder resultaat, ik heb andere cd's gebruikt (platium,, philiphs en fujifilm) en loop nu gewoon harstikke vast. :(

Heeft iemand nog een idee wat het kan wezen? ik wordt namelijk harstikke gek hiervan, en mijn stapel mislukte cd's groeite met de dag. :(

pleaze, help..

your's truly,
TumTum

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-05 19:44
[b]

Ik heb sinds kort problemen met het branden van 700 minuten cd's.
ik krijg er max 74 minuten op
dus ik vind het niet gek dat je er geen 700 op krijgt ;)

wat voor cd writer heb je?
ik heb zelf een wat oudere en die kan alleen 640 cd's aan
waarom gebruik je niet gewoon kleinere cd's?
die 60 Mb maakt verder ook niet veel uit, lijkt me
edit:
mmm die file van 690 Mb over het hoofd gezien, maakt dus wel uit of je 640 of 700 hebt

Verwijderd

Topicstarter
dit moeten natuurlijk 700 MB cd's zijn. :-)

enne nog wat aanvullende info: ik beschik over een sony brander op 4 speed.

TumTum

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:07

Klippy

Still Game

Vlogens mij probeer je gewoon een image file te branden (vast iets illegaals ofzo >:) ).
Klopt toch, of niet?

In ieder geval, volgens mij is die image gewoon verrot, of kan je helemaal geen 700MB cd's branden?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
Vlogens mij probeer je gewoon een image file te branden (vast iets illegaals ofzo >:) ).
Klopt toch, of niet?

bijna goed, ik probeer een film te branden, een .avi file van 690 MB.

illegaal? nee hoor, alleen een backup. ;)

TumTum